My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, April 17, 2009

Kipas laptop...

wahhhh berjalan je ktorg nih...tuela, cpe suh wat campus kat tgh2 kotaraya tuhhh...ceaaaaaa, nak slhkan org lain plak =P















sedihhhh oh aku...pic aku tak dak =(

aku phm cane perasaan cameraman kalau dorg asyik dok amik gambar je...alih2 picture sendiri ntah ke mana...huhu
















hana, ko nak lagikkk gemokkk ke??
















kali nie ktorg g low yatt...aku tak ada beli pape pun...just to paid my broadband bill...

zati n redz yg excited nak beli hp bawuuuuuuu...wahhh korg nih!dpt loan tros beli hp ea...cube2 la belanja aku mkn ke...=P

eh2, zati dah banje aku dah...redz, ko bila??
















korg penah tgk x kipas laptop nih??first tyme aku tgk...

beli @ tak beli??

takmo la...kang aku wat kipas badan aku lak kang mlm2...

panasnya dok KL nihhhhhh!

5 comments:

atty's said...

beli ar kojah..tantek.tuh

nURmALa mAZLan said...

oo..
kipas ni lebih kurang cam kipas video player kot..
x mo kasi panas

eddie dewanaga said...

ni yg wayar dia sumbat usb port tu kan..? gua penah tgk kat p.c fair minggu lepas.

Dee said...

kipas buat apa..belilah cooling pad utk laptop tu..lg cool!!

kojah said...

dear atty,
nanti la kak...budget xda...hihi

dear nurmala mazlan,
owhhh kipas video player ek?sy pun xtau kak...

dear eddie dewanaga,
awat tak beli??

dear Dee,
tuela kan...kang kipas wat kipas badan lak...huhu

Page number