My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, April 03, 2009

Group asgmt - Deep sea fishing...

Khamis pas class tros g kuantan around 10am...on friday plak ktorg tak ada class...

actually to doing our project asgmt which is deep sea fishing...ramai nau classmate ktorg yg tanya...nape g jauh sgt??nape tak g kat seremban je??hello, g jauh2 leh jln2 carik mkn sekali...huhu
















of course la g naik bas...tak kan ada driver plak nak anta...=P
















kol 2 lbh dah sampai kuantan...cpt oh!ke aku yg tdo tak hengat??hahahaha mmg aku tdo nyenyak tol la dlm bas tuh...bas gerak je teros aku tdo...sedar2 dah sampai kuantan...mana taknya, seat aku sOrg2...amannnnnnn...tak ada cpe nak kaco...
















kat kuantan ktorg tdo umah ayu...nie ayahnya...aku memula malu sgt nak amik pic...pastu hana ckp...pakcik, dia nie suka amik gambar tau...muahahahahahaha!!

sib baik ayah dia baik oh...ciap ckp, pakcik tak kisah...amik byk2 pun tak apa...wahhhhhhhh!!i like u lah pakcik...kihkihkihkih
















nie kat pantai apa ntah...jap, aku lupe la...nnti i tny ayu ek...tp pantai nie tak ada org mandi sbb bahaya...tepi2 tuh cam ada byk batu...
















singgah mkn lagikkk...dah la kenyang makan durian, ayah dia bwk mkn cni pulakkk...

but i likeeeeeeee =)
















korg nampak tak??mkn kopok lekor ngan goreng pisang...
















ada lagikkk...ABC ngan eskrim lak tuhhhhhhh...

aku sokaaaaaaaaaaaaa...terima kasih byk2 pakcik...
















tetibe ternampak uma kerabat diraja pahang...bestnyer!bila la aku nak merasa dok cni...lalalalalala

afternoon jap lg entry ktorg wat keje ye...

4 comments:

Dee said...

ko tu kurus sgt kojah..sbb tu bpk dia bg ko mkn je..hehehe..

kojah said...

dear Dee,
hihi akak pun sama je ngan saya...jom kasik gemok sama2 kak...huhu

sweethOneY said...

waa.. bestnyee
lama x g kuantan
nak pegi lagiii :D

kojah said...

dear sweethoney,
jom2, kte g sama2...hihi

Page number