My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, April 09, 2009

Jalan-jalan...

Pas mkn cupcakes, zati ajk jln2 lagikkkk...ohhh!cam bukan student je kan...hakhakhakhak
















memula g shah alam nun...pe lg, round2 SACC mall la jwbnya...

aku tak ada beli pape pun...















then g makan kat kg baru...best!!tmpt mkn dia ada kapal2 gitu...tp aku order prawn sizzling...aku ingt prawn tuh besau2 la kan...sekali kecik2 punya prawn...=(
















1st tyme ok aku mkn cni...mcm2 ado...aku rasa makanan dia mmg sedap2 la...lgpn penah msk jln2 carik mkn...cuma aku tak puas ati bab2 prawn tuh...

pe lg u ols, terjah la cni...especialy kaksid...lariksssssssssss!!

6 comments:

Dee said...

akak selalu gak mkn kat sini..murah, sedap n cepat servicenyer..slalu akak mkn sizzling steak ngan mango juicenyer yg perghh..pekat giler!!

Unknown said...

akak selalu dating kt ctu..hikhik
ok la makanan kat ctu not bad.. hege bleh tahan laa...

waaa kojah datang sacc tak kabo!! bleh gak jumpe

Masviona said...

wah nmpk cam menarik jer siap ada replika kapal2 lagi tuh...:). Leh la try nnti nih

Aben said...

waaahhh....best nyer......
makaaannnn...
hishh meleleh suda air liur...nsib baik x titis...hahahahaha

adenium said...

kojah ..ko nih sajer jer kan... aku dah bertahun nak g situ ..tak jugak pergi2.... tetiba ko seru nama aku... hah ko tgu lah... nnt ada lah lam entri aku plak..hahhaha

kojah said...

dear Dee,
leh la bnje sy kak...hiks!

dear jivebumz,
alolo,lupe nak kabo kt akak...nnti sy calling2 ek...

dear masviona,
cptttt try kak...

dear aben,
eh2, mana coklat langkawi??

dear adenium,
ajakla sy skali sis...jommmmm!~

Page number