My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, April 03, 2009

Kuantan for group asgmt...















muka ceria di pagi ari...mine~ayu~hana






























ikan apa nie ek??aku kalau ikan kecik2 leh la tau...kalau besar2 camnih, mmg la aku tak tau...huhu
















nie ktorg ngah interview pakcik boat...ingt nak interview taikong boat tuh...taikong tu cam ketua boat la...sebuah boat ada sorg taikong sajork...tp taikong tuh cam busy lak...

tp xpe...pakcik nie bg layanan yg superbbbb!!terima kasih byk2 pakcik...

*taikong gaji rm10,000 tuh...tp lom tolak2 lagik la...huhu
















nampak dak C2 tuh??tuh bukan main2 tulis tau u ols...ada makna nya...nak tau??

means boat tuh boat laut dalam la...leh g jauh2...huhu
















nie tmpt simpan ikan...dalam tuh ciap ada aircond lagikk...nak bagi ikan tahan lama...tp baru aku tau yang dorg ada letak ubat ikan gak dalam tuh sbb nak bg ikan nampak fresh...

tp ubat ikan tuh tak bahaya...diluluskan oleh kementerian...tp cam takut2 lak aku dgr...huhu





















dapur, tmpt masak, tmpt tdo semua ado...aterr dorg g laut 4-10 hari...
















masa nie panas yg memuncak muncakkkk...
















aku usaha g langkah beberapa buah boat semata2 nak tgk cane dorg jahit pukat...
















mcm nie upenya...cam jahit baju kot...apakah??muahahaha
















masa nie dah la dorg ngah ciap2 nak g semayang jumaat...tukar baju, mandi semua kat boat nie gakkkkk...ktorg tanpa segan silu snap sana snap sinun...
















terima kasih bebanyak kat 2 org jejaka yg sudi teman we ols...kalau tak, konpem group aku maluuuu...yela, tak reti la nak borak2 ngan org2 tua nie...hihihihi

jasa korg sgt aku hargai!thanx so much!!!
















pastu ktorg plan nak g kompleks LKIM (lembaga kemajuan ikan malaysia) kuantan...tp disbbkan masa tue org ngah busy semayang jumaat, we ols singgah la cni dulu...teluk chempedak!!
















aku rasa aku cam penah dtg cni masa kecik2 dulu...tp konpem la aku tak ingt pape...skang mcm2 ada oh...










kita makan dulu...aku sorg je yg order ikan asam pedas melaka...yg lain nasik ayam...tp nape ikan asam pedas melaka ek??wat la ikan masak asam pedas kuantan...=P































see...kat telok chempedak pun ada kfc tau...hahahahahaha cam tak penah jumpa kfc lak...

tuh kfc belakang aku tuh...
















hospital tengku ampuan afzan...hospital di mana cousin aku dilahirkan...masa tuh ngah excident...mak nya tak sedar pape..koma sebulan...so terpaksa operate mak nya...
















nie aku kat LKIM tuh...bau2 nyer jgn ckp la...
















dpt gak info dari one of their staff, en fairul hisyam...terima kasih atas layanan yg diberikan...sgt tip top!!!
















dah settle...pastu pe lg!jommmmmmmmmmmmm kte jln2...lalu la hotel kakred tdo aritu...betol tak kakred??
















wajib singgah beli kopok lekor...

6 comments:

eddie dewanaga said...

satu laporan yg baik, kepada sesiapa yg tak tahu tu, sedikit sebanyak jadik pengetahuan... contohnya mcm tulisan C2 pada bot...

nice job kojah...!!

kojah said...

dear eddie,
ada mcm2 tulis...C1, C2, C3...tuh ada makna yg tersendiri la...

Izzatul Azma said...

uu.. nape x ikut je sekali dorang g laut 3-4 hr tu :D

bestnya wat assignment smbil jalan2

kojah said...

dear sweethoney,
kang asgmt lak xsiap...mmg ikot ati nk ikot pon...huhu

CoOkiE MoNSter said...

weh...bagus2. ko nih mmg berbakat wat dokumentari. pekata hang jdik wartawan je la??? kekeke..

kojah said...

dear cookie monster,
nak jadik tp ada org nak amik aku ke??huhu

Page number