My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, June 16, 2009

Spongebob sandal...

biarkan saje hal lalats ituuuuu...bak kata abah aku, kita biarkan kura-kura terjun bersama labinya...tapi kan, kita kena fikir la perasaan org lain...jgn nak ikot hati kau jerk...kau sedap2 kata org tak pe plak...tapi bila org kata balik kat kau, kau plak nak emo2 tak tentu pasal...so, kau jgnla ikot sesedap ati je nak kata kat org...
















sorry la u ols ye...mungkin bg u ols benda tuh pedassss tapi bukan untuk u ols yeeeee...aku pun ada emosi marah gak bila benda2 camtuh aku dah dot dot dot...dah dah, fullstop!

nie la sandal burok yg kema dok gelak kat aku arituhhh...hehehehehe

kita layannnnnnnn!




10 comments:

atty's said...

kojah kasi diah sipar tu kt kty

DilOt said...

sipar spongebob.,..

kesian die dipijak..makin penyek dan leper die...hehe...

Liquid said...

uih cutenye seliper. cam syg nak gune. cian same sepongbob. ehe

*ayu* said...

cute la sipar tuh!

eddie dewanaga said...

biar la lalat tu beb, kita ni, selagi nak hidup dgn berpaksikan kata2 org, memang tak kemana, ada yg menyokong, dan tak lupa ada yg suka tgk org jatuh... resam dunia!

yg penting, kita kuasai diri kita, tanpa menyusahkan org lain...

Oops! cerita pasal sandal spongebob ke..? hmm... sweet tapi ada satu proton satria kat jb yg paintbrush satu body dgn spongebob... adoi!

dah macam sarkas dah gua tgk!!

Dee said...

cute slipar tu..ko bg akak je..

joegrimjow said...

nak satuuu

Shafie said...

hehe..
spongebob...
da tgk? :ppp

p/s: sori xupdate lg..hee..mood kekurangan.

neezareef said...

ni bwk jln tepi pntai mau lari ketam2 semua...

kojah said...

dear atty,
akak nk ke?besday akak ble?huhu

dear dilot,
haha sure sakit dia kan =P

dear liquid,
murahh sajork nie...

dear ayu,
cute ek kak?RM10 je...huhu

dear eddie,
haha kete pn ada gitu gak ke?meletop abis!

dear dee,
akak nk ke?tp sy dh pakai...huhu

dear joe,
nak?sy nak fridge magnet korea!

dear shafie,
lom tgk lg la...pukul bape?bukak2 tv asyik xdok jerk...

dear neezareef,
hehe ketam pn takut kan =P

Page number