My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, June 12, 2009

Efisyen tak wedding waktu malam???

wedding nie dah lama oh...yela, benda nie pn dah lama dok terperap dalam draft nun...huhu
















wedding on night katanya...start 5pm until 10pm...tapi masa ktorg sampai nie ada la dalam kol 9 lbh gitu...

















6 buah khemah...almaklum la...bila akak aku dah kawen nie, mula aku sebok2 dok kira khemah la, dok fikir warna baju la, ha mcm2 la aku pikir...selama nie mmg aku tak amik tau langsung la...hahaha
















tema merah + putih...tapi kerusi makan beradab kaler kuning...apakah??

masa aku tgh2 dok sedap makan, ada la sorg pakcik nie tegur aku...

pakcik: anak dah kawen belom?
kojah: belom la pakcik
pakcik: nak kawen nnti jgn buat mlm2 mcm nie.susahkan org nk dtg.
kojah: hehehe ye ke pakcik?
pakcik: yela.klu nk buat kat hotel bleh la waktu malam.tp klu biasa2 mcm nie, baik buat tghhari
















so bg u ols ok dak wedding waktu malam cenggini?mak aku cakap nak buat mlm lak pasnie...tapi bagi aku cam tak sesuaiii jerk...bg u ols camne??

*owh, korg letak word verification sbb spam ek?aku tak tau laaaa...maafin ya...anyway, sorry kalau skang sy makin kurang leave comments...mood tak maghi lg la...nnti mood dah maghi, sy tinggal comments bebyk yerk =)



7 comments:

attyfir said...

cuma kalo nak buat waktu malam..okeh sebab tak panas..tp maslah..malam masa pendek..

kty dulu ngn along pun buat , tp nikah lepas asar,malam tu terus kenduri....kena lak pasar malam..amik ko..wakakka.

kojah said...

dear atty,
pasar malam?harusss lg kecoh kan kak?tuela, malam2 ramai yg xnmpk jln...

PakciQue said...

Memang tak sesuai. Lagi2 untuk pengantin. Nanti gambar tak cantik wei. Dah lah cahaya tak banyak..

http://noorhidayat.com

Unknown said...

wah jarang2 kenduri malam nie kan.. sesekali best what?? :p

eddie dewanaga said...

wedding malam ni kalau ambik catering, memang practikal...

kalau tak, memenatkan beb...

blog gua takde word verification Jah, kalau tak comment, nanti gua takmo kawan...!!

DilOt said...

wat mlm mcm xsesuai je..

cian org jauh yg nak dtg...mase nye pendek je..mlm lak tu..tercari2 jalan umah lg..

kojah said...

dear pakciQue,
owhhh cahaya tak byk ek...

dear jivebumz,
best kan kak tp leceh gak kot...

dear eddie,
dah selalu comment dah...ada adiah x sbb rajin comment?lalalala

dear dilot,
tol2...susah kt org jauh la...

Page number