My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, June 27, 2009

Aku wat AUTOPUBLISH tapi nape tak kuar????

*scroll down for the next entry please*

kan sebelum2 nie byk entry aku kol 8 pg kan?nan adonyaaaaaa aku nak bgn kol 8 pg tuh...eh2, kengkadang aku bgn awal gak tapi takde maknanya aku nak dok tercongok depan laptop awal2 pagi tuh...

so sejak 2-3 hari nie nape entry yang aku wat autopublish tak kua ek???aku byk wat kol 8pg tapi bila kol 8 pg tuh dia tak kua entry tuh...nape nie??????u ols tau tak???

tlg aku ek...cayanggggggg u ols...hehehehe

=P


*bgn awal arini, nak g usim...




6 comments:

nURmALa mAZLan said...

akak x tau naper sbb sejak dok umah mertua ni akak x buat auto publish lagi sbb memalam adik ipar nak guna pc..kena share2 guna ngan dia..kalau dulu kat umah sendiri 24jam leh je mengadap pc tu

Zarpeno said...

aik...autopublish xjadi?tersilap GMT kot?

kojah said...

dear nurmala,
tuela kak...cian sy...kena publish sendri lak...=(

dear zarpeno,
dh check dh...rasanya btol...helloooo, ada sesape yg lain tau x?ke semua blog cenggitu??

adenium said...

emmm 2 3 arinih memaqng ada kah jadik cenggitu..... problem kat dorang lah nih....

Al-Kaput said...

dah lama jadi begitu..
Blogger pulak x warning ape2..
biasa bagitau apa2 hal kan..

sabo je lah..

kojah said...

dear adenium,
owhh mmg cenggitu ek kak?tQ

dear al-kaput,
sabar je la...patutnya dorg inform la kan...

Page number