My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, June 21, 2009

Perangkaan Malaysia...















orang: assalamualaikum
kojah: owhh waalaikumussalam
orang: ktorg dari jabatan perangkaan malaysia...dalam rumah nie ada berapa org?
kojah: 6 org
orang: berapa lelaki berapa pompuan?
kojah: 3 lelaki n 3 pompuan
orang: nama ketua keluarga?
kojah: A.R.B.O
orang: ok, terima kasih.jiran sebelah nie sape nama?
kojah: alamakkk, xingt la kak...

jiran pun bleh tak ingt nama...apa kes??nampak sgt tak ada semangat kejiranan...muahahaha!!tapi sedih oh aku, masa akak aku kawen aritu, jiran kiri kanan aku tak dtg tolong...busy ke??ke mmg suasana idop di bandar mmg cenggitu???




8 comments:

eddie dewanaga said...

orang datang banci rumah pun boleh jadi entry ke sayang oi...!!

blogger oh blogger...!!!
huhuhu...

green apple said...

jiran tak datang tolong masa kawen? eh melampau okkk.

ko bakar je rumah dia.

atty's said...

kojah,den pun tak tau nama jiran den..kirikanan..depan blkg.asik tuko3 org..lepas tu mmsing.tutup pintu..ate duk flat

DilOt said...

jiran xdtg tlg..mmg melampaula...dh la sah2 umah sebelah je...

lain la jalan sebelah sane..mmg la jauh sket...adei..manusia2...

kojah said...

dear eddie,
biasala lah bro!!nama pun bloggers...=P

dear green apple,
uii Kak Di...sehat?tau xpe kak...mmg rasa nak bakar je...xpe, anak dorg kawen pn sy xnk tlg!

dear atty,
tuela, semangat kejiranan dh pupus kan...

dear dilot,
mmg melampau!sakit ati pun ado!

Zarpeno said...

tgk la hang kata kat dia..dia bg dereyan.heheh

sue's blog said...

uikkss jabatan perangkaan smpai serbu rumah gak ker??..igt serbu opis jer..kite baru je entertain dak jab perangkaan last weekk..fenin2xx..

kojah said...

dear zarpeno,
maap ler jiran...kihkihkih

dear sue,
a'ah dorg serbu semua tmpt...huhu

Page number