My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, June 20, 2009

Anak-anak kecil...

aaaa...kesian sungguh aku tgk bebudak kecik nih...ada la dalam 5-6 org dok tekan loceng setiap rumah demi mencari sesuap wang...wahhhh, wang panggil sesuap ke?lalalalalalala
















dari mana dorg dtg ek?
mana makpak dorg ek?

alhamdulillah, aku masih punya mak abah yang setia memberikan sepenuh kasih sayang kepada aku...aku bersyukur kepadamu Ya Allah...

*Ya Allah, panjangkan lah umur kedua ibu bapaku...aminnnnnnn =)




5 comments:

vInA said...

kesian kn dorg?

MaMa aYiN_FaSHa said...

Kalau tgkkan bebudak tu mmg kesian..tp bebudak ni disuruh buat camtu oleh org2 yg x bertanggungjawab..& mengambil kesempatan..
Selalunya bebudak ni dari rumah anak2 yatim..kalau x silap la...

atty's said...

sian diaorg..ke bdk2 sklh kena kutip derma tu ..kalo tu ..kty tak kasi anak2 kty buat..lantak situ.cikgu nak maree ke apa

T.O.P.E.X said...

sedih.
kadang ade yg x b't/jwb amek dorg ni utk mintak derma. sengaja atau tidak tak pasti. tapi kasihan.

kojah said...

dear Vlna,
a'ah, mmg sayu je ati nie dok tgk...

dear mamaayin,
tuela kak...nk bg tp takut org lain lak yg dpt...kadang2 bukan dpt kt bebudak nih pn kan...

dear atty,
bukan bebudak sekolah kutip derma kak...dia mintak duwet mtk tlg dia pe ntah...

dear topex,
mmg kesian kak...ada org lain yg amik kesempatan...=(

Page number