My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, June 25, 2009

Langkah panjang...

pas main nie, Tupey suro aku g makan kat gerai dia plak...eh2, bukan gerai dia...tapi gerai makpak dia...tapi tak kan dan2 tue jugak aku nak g makan...aterrr tade transport kan...skang dah ada transport...hehe
















punyala susah aku nak carik gerai ko Tupey...

gambar ko tak payah la aku letak...wat somak jerk...wakakakakaka
















aku g ngan fera sajork...aku msg dak2 lain semua diam membisu...ha, masa ktorg makan2 nie terkeluar la kisah classmate aku lg sorg kat campus nun...kan dah pecah rahsia Baba oitttttt!oh Fera nie bukan dak campus aku tau...dia dak um...

benci kau Baba!*nama Baba macam bapak org jerk =P*


*takziah Baba atas pemergian atuk ko ari Isnin aritue, 22hb 6 2009...moga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...mari kita sedekahkan AL-FATIHAH...



6 comments:

Shafie said...

gerai kwn kojah ek..
bleh dpt murah? :p

@xiM said...

slamat hari khamis!!

*ayu* said...

al-fatihah..

semoga rohnya dcucuri rahmat.. aaamiin..

eddie dewanaga said...

Al Fatihah buat mereka2 yg terlebih dahulu sampai janjintya pada Ilahi...

Zarpeno said...

kedai nama tupey ka wei

kojah said...

dear shafie,
a'ah kwn...classmate...bleh murah tp aritu ktorg byr je harga betul...

dear axim,
samat bro...jeles la tgk ur holiday...

dear ayu,
aminnn

dear eddie,
alfatihah

dear zarpeno,
laaaaaaa, Tupey tuh nama org la!

Page number