My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, January 03, 2009

Haaaa...d Labuan blk!!

pas penat bergumbira di brunei, meh kte masuk labuan balik...brunei nie mmg besttt la u ols...ye la, dpt tgk memcm...yg plg salute umah air cm kt sbh sarawak tue...sbb kt sbh sarawak xda pape kn...tp kt brunei ada pape...hihi ada sekolah, ada police, ada bomba...ha, lengkap la ngan facilities!!pastu ada gak driver tue cite sal pemakaian dorg...yg laki slalu pki sampin tue, pastu bini2 sultan tak boleh pakai sexy2 cm gaun...kne bertudung sume2 la...klu tak, rakyat akan marah...brunei nie islamic country...arak pn tak ada...bagusss gak kan?













nie peta tmpt2 best kt labuan nie...peta nie aku snap ms aku kt ferry labuan tue...
















kali nie ada driver plak...eh2, bkn driver la...kwn ayah aku...hehehe xpyh nk sewa2 transport bagai kn...dh save!klu kwn ayah aku ada ms ktorg 1st smpi, xpyh nk sewa2 transport...tp dia xda la...nie pn dia br blk dr g mana ntah...tp layanan dia mmg superb!!!!!thanx bro!!!!!!!!

hahahaha cm biasa kete tak muat laaa...so lelaki sila duduk di tempat yg xberbumbunggg...
















nie la kete nya...kete ke u ols?alahhhh, pape je la kn...jnji leh jln...hihihihi















so this tyme we stayed here...arap2 more better than manikar hotel tuhhh...









adoyaiiiiii!mula2 dh wat hal...pintu xbuleh bukakkk la!agak lama la ktorg try bukak pintu tue tp tetap tak bulehhhh...akhirnya terpaksa la call bell boy hotel tuhhhhh...upe2nya kne swipe (tol ke eja nie?) pki master key dorg dulu...aiyo!leh lak camtue ek...




















apartment la u ols...ada 3 bilik...besarrrr oh!



















nie master bedroom...sure la blik parents aku kn...



















yg besttttttttt tue aku dpt katil single!!!dok blik sOrg2!!!!!!yahoooooooooo...

















nie view dr apartment ittew...nmpk boat/kapal la u ols...xbesttt la view nie...aku ske view yg nmpk pool ngan pokok2 kelapa gituuu...leh feeling2 kn =P
















pastu aku nk bukak suis nk charge camera aku, skalikkkk gOlappppppp!blackout la wei...tuh ha ada staff dorg ngah check...sib baik ok kn...klu x, harusss aku yg complaints...hihihihi
















lapar2 jommm kte terjah seafood!!restaurant nie btol2 kt tepi muzium laut labuan tue...harusss la kwn abah aku yg bwk...dia kn dok labuan...

















nie la restaurant nya...serba kekuningan...ada cpe2 addicted with yellow??anybody here??sis ayu the sun ek??





















makanan sampingan mmgggg bykkkk...smpi xtermkn la aku...ingt nk rs semua...tp perottt dh ketattt la...mee kari dia cm besttt jerk!tp aku xsempat nk rs....














major of course la seafood kn...u ols nmpk x yg dlm bekas kuning tue?tue marjerin la u ols...utk bakar2 tuh...aku memula ingt eskrim...huhu














rajinnnn oh dorg nie...aku tukang makan sajork =P














msk pki minyak gak la u ols...aterr pki marjerin kn...ingtkn bakar!huhuhu nmpk dak udang tergolek2 tuh?hiks!














slurrrppp!alhamdulillah...mmg sendat padat ketat betol la perot aku mlm tuh...u ols tau bp rm per head?RM20 sajork!!!murah kn!!tp it's paid by kwn ayah aku tuh...thanx so much!!!















harusssss muka aku...ada aku kesah??tp kn...awal tue kdai nie nk tutp...kol 10 dh ciap2 nk tutup dh...family aku la yg last blk even ktorg antara yg terawl dtg...hikhikhik ala, labuan nie mmg cenggini la...kedai2 pn tutup awal...

2 comments:

adenium said...

nampak gomuk sket ko kojah gambar yang last tuh...hehehehe... dengki nih...

kojah said...

dear adenium,
hahaha gemok?bestnyerrrr!eh2, kang over gemok lak...tamauuuuuuuu

dear shafie,
p jgn x p...huhu

Page number