My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, July 06, 2009

Starbuck?

hOnestly speaking nie la 1st tyme aku beli air starbuck nih...biasalaaaaaaaa, aku kan org kg...so nak singgah beli tuh cam ala2 takut ckit la...=P lgpn bg aku mahal la air2 dia...drp aku beli air nie, lbh baik aku beli baju...hehehe itu hanya pandgn aku sahaja...so korg jgn nak meroyan ngan aku lak ek...=P

bape air nie??RM13??RM14??acik lupo la...yang aku tau belas2 la...


Zati la yang entertain aku...kalau tak, mmg aku tak beli la...hoho

cuma aku quick confius la bila orang ckp memacam sal starbuck nih...betol ke tak ek????

hurmmmmmmmmm...




5 comments:

khaLifah feDi said...

eh kn ker ken boikot kojah !!!

eddie dewanaga said...

sesekali layan, oklah... try cheesecake dia yg heaven!

pastu mocha vanilla ice blended.

Anonymous. said...

membazir je dik beli starbucks ni. kat pasar malam punnn ada ice-blended kannn? hihi. lagipun, tali barut israel tu, jangan kasi dia kaya lebih-lebih :D

CoOkiE MoNSter said...

betul2...makanan n air sumer samer jer kat maner pon. Lagi lar murah. Nape mahal?

Coz the word 'Starbucks'.

kojah said...

dear khalifah fedi,
ye kena boycott...sy tersilap beli...hoho

dear eddie,
namo la...cukup la sekali try...

dear ano,
betul sgt2 kak...jgn bg dorg kaya lebih2 kan even dorg dah kaya kot!

dear cookie,
betulllllll..coz of the brand je kan...

Page number