My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, July 04, 2009

Before & After Zoo Negara...

mcm2 plak aku kena wat pg tuh sebelum g zoo negara nie...macam abah aku tau2 je aku nak g jauh...hiks!tue suro aku wat benda nie tuh...

g tukar cerminnn...sib baik aku bgn cepat pg tuh...kalau aku bgn ngam ngam soi nak g KL camno??dan abah aku adalah seseorg yang tak boleh tangguh kerja ye...

nak tak nak aku kena wat gakkk...tapi tgh buat2 tue dalam kol 11 lbh cenggitu la aku dah menggelabah dah...

kojah: bang, lambat lg ke?jgnla lmbt2 sgt...sy nak cepat nie...hehe
pomen: lmbt lg dik...klu nak cpt, dtg blk ari isnin...
kojah: okey *dalam otak pikir la aku nak jawab ngan abah aku*
pomen: nak g kenduri ke cepat2 nih?
kojah: kenduri apa mcm nie??kenduri pakai baju kurung la...
pomen: *terdiam*

hahahahahaha sape suro tnyyyyy =P


kua2 zoo, tros g serbu McD...memasing dah lapar...yela, dalam zoo tuh dok ngunyah pop corn jerk...mana tak lapar kan...

eh2, sedapppp plak ayam McD nih...cuma cam pedas ckit je la...


pastu singgah leisure mall nak tgk transformers...alih2 fully booked koooooo...

tros cancel!

ada la adegan aku menyentap time nih...malas la nak citer...

epi weekend u olsssss.............




4 comments:

khaLifah feDi said...

dh lame tak pegi zoo arr !!!

eddie dewanaga said...

ayam McD..?

nice.

transformers..?

nice.

suruh pomen cepat2 siap...?

not nice kojah...
(ingat tu!)

hoi said...

Heem mau donk dikasih ayam gorengnya hehehe*ngarep*
-hoiron.info-

kojah said...

dear kf,
g la...tapi zoo kita xbest la!

dear eddie,
okey bro...mmg tau xelok suro pomen ciap cpt2...tp wat gak...hehe Tq~

dear hoi,
??

Page number