My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, July 14, 2009

Pemenangnya adalahhhh...

Even contest nie tak ramai yang involve tapi aku sgtla berpuas ati...thanx guys!~

pemenangnya hanya menjawab 1 negara sahaja iaitu Brunei tapi aku kira ok la tuh kan...aku totap nak bg adiah gaks...yela, tak ada sorg pun yang bg nama-nama negara yang aku penah pegi...so bila milimilo bg satu negara je kat aku dah kira ok la tuh...keputusan adalah ditangan penganjur ye...hehehehe

so pemenangnya adalah MILIMILO...tahniahhhhhhh!!nanti roger2 aku yerk...

haaaa, korg nak jawapan ke?jawapannya ada 4 buah negara termasuk Brunei...negara apa tu?sendiri2 la google...buleh?daaaaaaaa =P



5 comments:

atty's said...

tahniah kepada pemenang..

Shafie said...

ala...sy pon nk menang..
nk hadiah..hehe :p

DilOt said...

aiikk..apsal termiss contest kojah ni..bilenye...aiishhh....

kojah said...

dear atty,
hehe

dear shafie,
nak menang?nape tak jawab betol?huhu

dear Dilot,
tak alert la nih...next time view senantiasa blog nie tau...hehe

milimilo said...

wah..menang ke..xsangke pulak..maen2 je aritu..susah nak on9 lately..sbb tu xprasan..tenkiu2..heee :)

Page number