My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, July 04, 2009

Nape susah masuk pasaran kita???

ari ahad baru2 nie ada jualan produk2 tempatan dari setiap negeri kat jusco seremban 2...

baru la aku tau ada produk2 islamic nie kan...tapi nape dorg susah nak masuk jualan kat pasaran kita hah???

cube anda fikirkan..........


aku pun amik la kesempatan rasa2 nie...free of charge...popia, biskut raya, maruku, kuih2...ha, memacam jenis mak nenek la...

yang nie plg sedappp...cendawan goreng...slurppp!!eh2, yang nie bukan free tau...yang nie boli...RM2...

daaaaaaaaaa...=)




4 comments:

Unknown said...

Aku heran kenapa yaa neng kalau posting selalu saja dibumbui sama makanan,,ahaa aku baru tau kalo neng suka makan yaa??hayoo ngaku hehehe
-www.hoiron.info-
-qimie_q@yahoo.co.id-

Anonymous said...

emm sbb ape ssh sbb tulah kerna pasaran kita terlalu kecil arr !!!

eddie dewanaga said...

itu semua kerja2 sang kapitalist...
kononnya imported goods lebih memenuhi citarasa dan trendy...

kojah said...

dear hoi,
aku suka makan...hoho

dear kf,
pasaran kita kecil?tak kot...hehe

dear eddie,
btol2!

Page number