My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, July 10, 2009

Keranamu Aznil Hj Nawawi...

masa dulu2 punyala parents aku tak suka rancangan nie...sbb dok nyanyi kan...alih2 bila abah aku terpandang aznil, tros nak tgk sampai ke sudahhhhhhh...

hahahaha mmg lawak ok....dulu2 siap marah2 aku kot suro tukar channel lain bila aku dok melanguk tgk benda nie...skang kemain lagik...abis berita kat tv je, cepat2 tukar channel...hiks!

pastu dok tny aku, bila lg rancangan aznil nie nak ada?owhh penanganmu aznil nawawi sgtla hebat!



11 comments:

v said...

yeay Aznil!

Precious

[z@ck] said...

aznil!!!!
i lap u so much..
pak nil ni mmg ada satu aura yang hebat..
x macam azwan ali..ngarut je program dia...cak cak cak..
douh (T_T)

eddie dewanaga said...

kalau kojah dok jb, kojah boleh tengok versi malaysia(aznil), versi singapura(phua chu kang) dan the original version(u.s)

Neeza.Areef said...

mak akak pn dah tunggu JLR skang

sueanne said...

" saya xnak lupa lirik, jadi saya kunci lirik itu "

anak buah kite 5 tahun yg ckp cmtue..:p..

mr.ariell said...

suh aje abah kamu jemput pak nil tu datang umah tido sana. kompem dia puas hati..

attyfir said...

jangan lupas lirik..jom kita masuk taun depan kojah ekekekekee..

DilOt said...

pak nil mmg mabeles...xkire tua or mude..semue suke kat pak nil..sbb xmembosankan dan xmemualkan..

Pocket said...

impact aznil utk pocket?
tak tahu..
sebab pocket tak der astro,
tp cam dulu tgk dia mengacara satu rancangan kanak kanak ala ala pondok pondok kat astro..

dia memang besh :)

Diana Ishak said...

yes benarrr....sila la AF bawak aznil masuk balik.

fuh! fuh!

kojah said...

dear lili,
hurm...

dear zack,
azwan ali mmg mengarut!

dear eddie,
nanti la sy pindah jb...hehe

dear shafie,
ramai yg suka...

dear neezareef,
tuela...rancangan nie wat org tertunggu2...

dear sue,
budak2 mmg pandai kan...

dear -- [ 4nkEl r4p,
hahaha bape la pulak nak bg upah kat paknil tuh...

dear atty,
suara sy tak sedap la kak...akak masuk la...sy support akak!

dear dilot,
betul2...

dear pocket,
mmg best la paknil nih!

dear green apple,
betul sgt2 kak...bia aznil masuk AF balik...

Page number