My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, July 06, 2009

Di mana kan ku cari ganti??

*scroll down for the next entry please*

setelah bertahun-tahun aku jaga akhirnya ilang juaaa angkara orang kedua...haha bunyi orang kedua lain mcm je kan...wawawawawa!!rumate aku bg ilang la...

punyala aku syg spoon n fork MAS nie sampai orang penah curik pun aku carik sampai jumpa...alaaaaa, kalau kat hostel standard la kan tinggal sudu garpu kat toilet...hiks! sbb malas nak basuh...kononya nak basuh kemudian la...alih2 lesap ko...aku cari2 jumpa la kat dalam cawan cape ntah...huhhh!

spoon aku je la yang rumate aku bg ilang tuhhh...so tinggal yg nie saje la...memula geram gak aku...yela brg kesayangan aku...aku mcm 'helloooo, reti pinjam reti la pulangkan'...alih2 dia ckp ilang tertinggal kat pantry masa makan meggi...mana aku tak hangen kan??!!sampai aku malas g klas la...hahaha over kan?yeeee, aku mmg cenggitu...aku mmg penin ckit kalau bab2 brg aku ilang nih...so jgnla korg pinjam brg2 aku dah pasnie...hehehe kalau pandai jaga tak pe...kalau tak pandai, diam2 sudahhhh...tak payah pinjam...lalalala

adoiiii, sampai skang la aku dok teringat2...aku sygggg weiii!lgpn bila la plak aku leh rembat benda nie kan...aku dah tak naik mas dh skang...naik airasia sesado...

bling bling...ada sesape yang leh dptkan benda nie untuk aku tak??plizzzzzzz!!dpt spoon saje pun jd la...sbb fork dah ada...hehe ada tak, ada tak, ada tak??kalau ada, aku bg adiahhhhh...hehehe




9 comments:

khaLifah feDi said...

EMM try arr cr kat gugel kojah hee~

Wan 2 juz,cik CT wan kembang said...

lain erk dgm fork yg besa2x tuh??kite ader bnyk kt umah...hehehehe...tp fork besa la...sbb yg mcm kojah nk...takde....;)

Pocket said...

er,
try tanya kat blogspot ni tak pun kat forum cari.com tu ker,
kot kot ada kedai antik kat melaka sana tak pun jauh di hujung perlis sana yg ada jual:)
heheheh

punya la sayang kat camca tu kan :)
sampai tak nak gi kelas tu yg tak paham tu.. hohooo

eddie dewanaga said...

alahai... kesian kojah, betul tu beb, diorang ni kalau meminjam, takde etika, tinggal merata2.

nanti abang eddie tanyakan dgn stewardess cantik yg duduk tingkat 5 tu... tapi kalau suruh dia 'ambik', mesti dia jeling, kann..??

hmm... mcm mana eh...???

[z@ck] said...

p nek MAS airline lagi skali..
pastu bt2 teramik..
hahahaha..

setel prob!

DaliaLiyana said...

la...nak cari benda ni ek...jap dalia carikan..nnt nak pos katne?? ehhehe

Mrs Zamzuri said...

MAS dah tak bagi stainless steel nye cutlery lagi dah. dia bagi plastic jek skang. hehehe...

Derang dah sedar kot kerugian yg ditanggung...

Hehe...

kojah said...

dear kf,
google?ada ke?sy nak yg MAS nyer spoon...

dear wan 2 juz,
lain kak...hehe

dear pocket,
hujung perlis sana?sy nak yg MAS nyer la...

dear eddie,
bro ayat la steward tue suro amik...hehehehe

dear zack,
oh ya, MAS mmg xprovide mmg nie dh...huhu

dear dalia,
ada btol2 ke??

dear mrs zamzuri,
tuela...ramai sgt yg cilok kot...haha tuh xtau nk dpt kt mana...

adenium said...

skang mas dah bagik sudu plastik jer... kat my place...lebeh sedozen adahahaha..

Page number