My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 
Showing posts with label survey. Show all posts
Showing posts with label survey. Show all posts

Thursday, April 01, 2010

Myvi kalau booking amik masa berapa hari??

Boleh tak kalau arini aku booking, esok tros dapatttt...muahahahahaha

ehhh, ai nak tanya nih...kalau kita booking kereta especially myvi la, bila akan dapat hek??ada ke dalam 5, 6 bulan??atau seminggu dua dah leh tak?

ishhh, bukan aku nak booking nih...aku just tanya2 jerk...nak booking hape nya, duwet pun tak dokkkk...lalalalala =P

haaaaaaaa pemenang ala-ala contest bawah nih nanti aku umumkan yerk...aku pun tak tahu ada pemenang ke tak...hahahaha kalau ada, next week ari isnin aku umumkan...sabau kayyyy ;)

ok, dadadada...aku agak sibuk ckit la skang nih...test berselang seli ngan assignment and presentation...

challow!


Tuesday, March 16, 2010

Winter coat n boot yang murah2...

*scroll down for the next entry please*

Kat mana nak carik yerk??

aku nak yang cantik tapi debooooooooooommmmmmmm!!

ehhh bukan aku, orang lain marrrr...aku post bagi pihak je nih...

harga kalau boleh janganlah mahal2 sangattt...dalam 3ratus ke bawah ke...

pastu pasal boot tuh pulak, nak yang tak ada heel...yang jenis leper2 gitu...

winter coat yang aku pakai tuh ok gak kan cumaaaaa si pembeli cakap macam orang tua punya style...apakah??

yezza!comments n suggestions yang terbaik akan mendapat gift dari oversea...muahahahahaha i acah je lah...bukan saya yang nak pegi oversea itu...kalau aku sendiri yang g, buleh la aku bagik seketul fridge magnet kan korang kannnn =P


Sunday, February 07, 2010

Attend wedding yang kadangkala buat aku nak berwedding...

tapiii nak tunggu aku berwedding tuh yang lambat lagikk...

heiii kojah, apa yang ko gatal sangat nak kawen nih ha??

sebab kawan2 aku ada yang dah kawennn...cube kengkawan aku semua tak kawen lagik, aku pun tak ada la excited benar nak kawennn...hakhakhak

tapi aku pelik bin ajaib laaaa...laki2 nih kumpul duit hantaran nak kawen sejak dari bila lagik ek??kalau la laki tuh baru setahun jagung keje, camne dia leh kumpul duwet sampai 10k...

ke buat loan??loan apa hek??

wahhh, aku pulak yang runsing lebih dok pikir hal tuh...macam aku yang kena kumpul duwet plakkk...muahahahaha

tapiii kan kan, kalau buat loan tue bila nak abis bayar yerk??

-kojah yang musykil-

lalalalalala

*mau siap2 pulang ke hostel...sekarang di rumah makcikk...


Wednesday, January 27, 2010

Pencuci wanita...

hurmmm aku nak tanya lahhh...

tapi agak2 malu jugak la...hahahaha

okey2...tak payah nak malu =P


u ols guna tak pencuci wanita nih?

ok ke tak ye pencuci2 nih?ada effect pape tak kat kita sebagai pompuan nie??

yelaaaaaa, aku takut la...aku nih beria2 baru testing nak pakai alih2 ada sumthing bad di sebalik tuh...

tak kira la u ols pakai produk apa sekalipunnnn...janji ada pakai benda alah nie...ok ke tak ok erk???


Tuesday, January 05, 2010

Errrrr...berpantang 44 ari ke 40 ari??

Malas nak google...44 ari ke 40 ari ekk??

thanx in advance u olssss (*-*)


Wednesday, December 23, 2009

Sandakan!!

*scroll down for the next entry please*

hurmm saya nak mintak tolong la...siapa siapa yang penah g sandakan takpun u ols sendiri orang sandakan...

apa yang best kat sandakan yeee??

pastu u ols ada kenal tak mana-mana tokey kereta sewa??charge nye berapa??give me a number pleaseee...takpun u ols sendiri yang buleh berikan kereta untuk disewa??

then hotel apa yang murah tapi best area sandakan tuuuuu??

tak lupa jugak mana tempat yang best untuk shoppinggg...bukan shopping mahal mahal tue yeee...shopping untuk buah tangan kepada sedara mara sajork...

pleaseeeeeeeeee...i want to know more about SANDAKAN!!

thanx in advance! =)


Saturday, November 14, 2009

Nak bagi apa ek???

Jap lagi nak kuar lagikkk...

Nak beli adiah besday abah aku...

Nak beli apa ek??

Perfume ok tak??

Oh yaaaaa, esok baru aku balik umahhhh...hihihi


Monday, November 09, 2009

Saga BLM vs MyVi??

yang mana lagikkk better??

alahaiii ko nih kojah...tak abis2 survey keto...belinya idok...haha

takpe2, akan muncul sinar kebahagiaan juaaaa...yang penting sabauuuu keyyyy...ate ko ingat beli kete tuh macam nak beli ikan?

ha aku yang paling penting minyak la...aku takut la pakai kete bukan main lagik tapi malas nak isi minyak...

aku liat ckit bab2 isi minyak nihhhhh...dulu kalau aku nak kuar je, aku kena tengok dulu minyak tang mana...kalau ckit, awasssss!aku akan charge penumpangnya...muahahahaha

so mana lagik saving bab2 minyak nie ek??viva tak leh beli dah...mOtip tak leh beli?

plizzzzzzz, help meeeeee...


Friday, November 06, 2009

Continued from Bacon beef...

Ok ok kita sambung lagikk...kalau ikot pemahaman kamus, bacon tue maksudnya babi yee...sebab tue la kawan aku was-was nak makan tuhhh...

alih2 bila tanya waiter tue dia cakap halal...tapi kawan aku nie tak caye gak la...sebab waiter tuh singh punya olanggg...

last2 kawan aku nie order gak bacon beef burger tue sebab orang nak banjeeee...kihkihkih tapi yang menjadi lagi mustahil nyer bila dia tengok kat resit tue, nama burger tuh jadik mushroom burgerrr...apakah??

hurmm restaurant tue plak sah2 memang ada tanda halal tapi maklum la halal tue hanya pada luaran sajeee kot...kalau tak, tak kannn la botol2 ara* pun adoooo...

tapiiiii ramai kottt orang2 kita makan kat restaurant tuh...kalau aku sebut nama restaurant tue pun sure korang tau punya lahhh...even table sebelah kawan aku nie pun makan burger yang sama gakkk...

so gi mana yahhh???kalau bacon beef burger tue bukan babi, nape pilih nama bacon...buat la nama lain...buat orang2 konpius kannn...

dok gitu??


Thursday, November 05, 2009

Bacon beef??

alkisahnya ada kawan aku nie g makan burger kat salah satu restaurant yang terkemukaaa...ewahhh!

pastu buleh dikatakan majority kat menu2 kat burger2 tuh ada tulis, 'Bacon beef burger'...

apa maknanya tue u olssssss??

adakah halal, adakah tidak halal???


Tuesday, October 20, 2009

For next sem...

HOSTEL @ UMAH SEWA????


Friday, August 28, 2009

Kereta oh kereta...

adoyaiiii...serba salah lak aku...

kereta tuh insurans tak cover wei...sebab 3rd party pe ntah...nak repair hampir2 cecah 5 angka gak la...apakah??

ayah aku decide amik kereta baru...

savvy @ myvi?????

tata, macam2 urusan aku nak wat rini...celcom centre, cimb n pej pos...selamat berbuka u olsss =)



Monday, July 06, 2009

Starbuck?

hOnestly speaking nie la 1st tyme aku beli air starbuck nih...biasalaaaaaaaa, aku kan org kg...so nak singgah beli tuh cam ala2 takut ckit la...=P lgpn bg aku mahal la air2 dia...drp aku beli air nie, lbh baik aku beli baju...hehehe itu hanya pandgn aku sahaja...so korg jgn nak meroyan ngan aku lak ek...=P

bape air nie??RM13??RM14??acik lupo la...yang aku tau belas2 la...


Zati la yang entertain aku...kalau tak, mmg aku tak beli la...hoho

cuma aku quick confius la bila orang ckp memacam sal starbuck nih...betol ke tak ek????

hurmmmmmmmmm...




Tuesday, December 23, 2008

SmOkers, apa komen anda??




















kOrg nmpk kn??ala u ols...jgnla mrh2 aku na...aku cuma snap pastu blOg kn kt cni...aku nmpk bnda nie pn ms aku singgah masjid kt area shah alam aritue...any cOmments???

Wednesday, December 17, 2008

Comfortable x cmnie??

aritue aku naik ktm kn...adOyaiiii!npe seat dia cmnie ek...xbeshhh la!!cm kO pndg aku n aku pndg kO...silap2 leh main kenyit mata ngan org dpn aku...overrrrrrr!!











rsnya nie seat baru dlm ktm la kOt...yg lama lagikkk best...yg duduk 2-2 tuh...pastu klu la ada couple dok cni ngan wat aksi2 xsenOnOh bagai, tak ke berbulu mata aku nk nengOk!

so bg u ols camne?????

Page number