My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, April 01, 2010

Myvi kalau booking amik masa berapa hari??

Boleh tak kalau arini aku booking, esok tros dapatttt...muahahahahaha

ehhh, ai nak tanya nih...kalau kita booking kereta especially myvi la, bila akan dapat hek??ada ke dalam 5, 6 bulan??atau seminggu dua dah leh tak?

ishhh, bukan aku nak booking nih...aku just tanya2 jerk...nak booking hape nya, duwet pun tak dokkkk...lalalalala =P

haaaaaaaa pemenang ala-ala contest bawah nih nanti aku umumkan yerk...aku pun tak tahu ada pemenang ke tak...hahahaha kalau ada, next week ari isnin aku umumkan...sabau kayyyy ;)

ok, dadadada...aku agak sibuk ckit la skang nih...test berselang seli ngan assignment and presentation...

challow!


4 comments:

Anonymous said...

dalam 2 mggu je kak kojah... hehe

eddie dewanaga said...

kalau warna yg kita nak ada stock, 2 minggu je dah settle...

lily lotus said...

tgk stok kat branch tu. ada rezeki cepatlah

kojah said...

dear hanaz,
thanx dear...pki myvi ke skang??

dear eddie,
2 minggu je eh bro??cpt tuhhh

dear lily,
klu xda rezeki, bape lama kak?berbulan2 ke??huhu

Page number