My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, April 04, 2010

Carl's Jr at midvalley...

aku rasa la, ini lah pestime aku merasa carl's junior nieeee...

penah tengok tue memang penah tapiiii sebab aku tengok harga dia terlampau mahal, tak jadilah...baik aku makan kfc sajork...hahahaha

lagipun aku not into burger2 sangat...kalau makan pun, sure aku makan pelan2...tapiii kalau makan benda2 lain, ko tak payah tanya aku la...aku lah paling lajuuuuu...hahahahaha


kat tepi cashier tue, ada side extra perencah ngan air nyaaa...eh perencah ke nama dia eh?hikhikhik yang hantu carls junior tue, tolong betulkan statement aku nih kalau salah yeee...

alahhh, macam bahan2 ko nak masukkan dalam burger ko tuh, ko amik kat sini la...semuanya self service...ko amik la banyak mana yang ko nak...


air pun self service jugakkkk...yang paling meletops adalah air lemon juice...lemon pun sama...ko amik la banyak mana yang ko nak...

kalau ikotkan hati aku, aku pun nak amik air lemon juice jugakkkk...tapi bila pikir2 balik, adoyaiii tak kan nak amik air tuh...aku lom breakfast pape lagi nih...kang berdentum2 pulak perot aku...huhuhu

haaaa lagik satu, air tuh boleh refill...so bagik aku la, kalau ko nak makan kat sini, beli 1 air sudahhh...pastu ko tambah2 la lagik...


tapiiii fries dia tak berapa nak umphhh laaaa...maybe sebab kentang semata-mata kottt...rasa muak semacam...


my best buddy...thanx for everythings friends...

dorang lah yang banyak membantu aku selama ini (T_T)...


burger dia pun besar2...alah, bagik aku worth it la...burger pun besar melampau, harga pun besar jugakkkk...


mOtip ko nak tunjuk hp tuh redz?lalalalala


nyum nyummmmm!!memang marvellous betul lah...

tapi yang last2 tuh aku dah betul2 kenyang...aku ingat nak tapau je la kan...

kojah: alah korang...aku tak abis lah...macam mana?
r: ko kena makan jugak...kalau tak, ktorang tak leh belanja dah pasnih...
kojah: aku nak bungkus bawak balik la...
h: tak boleh...kena makan kat sini jugak...

huh!!dorang nih betul2 membuli aku...tapi aku sukeeee...sebabnya bukan aku yang keluarkan duwet...hakhakhakhak opsssssss!!


dah puas2 makan, marilah kita mencarik hadiah besdayyyy...

haaaaa yang aritu aku dapat love kaler pink tue, i yang pilih tau...yela, dah orang tue offer nak adiah ape...aku pun amik je lah benda tue...jangan terasa ati tau my buah hati pengarang jantung...auwww!!larikkkkkkkkkss ;)


7 comments:

nurul said...

best kan carls jr tuhhh
me loike it alot!!

hehhe

tapi biase 1 set share 2 org..
sebab PASTi x habis kalu mkn sorng diri secara tamak haloba..

T_T

Unknown said...

pernah makan jugak. harga dia memang besar :D

Nea Flerida said...

sedapp!!

kojah said...

dear nurul,
best sebab sedapppp...lagik 1 best sebab ada org banjerr...huhu

dear cik epal,
sbb tuh sy xpenah mkn sini...mls nak kuarkan duwet...haha

dear nea,
pasti!

catz said...

tetiba teringin burger lah kojah ..
tak pernah mkn lg carls junior nih...
sedap ke bergur nya?
dgn mekdi sedap mana?
eiii..teringin tgk burger di tangan mu iteww!
dah le memalam nih..

kojah said...

sedap sgt2 kak...klu ngan mcd, yg nie lagik2 sedap la kak...harga dia pun sedap gak...cepat kak g terjah!!

Anonymous said...

bestkan biler ader bestfriend.. a person yg kter btol2 bole trust... huuu..

Page number