My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, April 06, 2010

I think it's the last one! ;)

yihaaaaaaaa!!i dah pakai google chrome...laju nyahhhh~

alah, macam mozilla jugak la...macam internet explorer jugak...cuma ada tang lain ckit yang berbeda-beda...lalalala


tapi sebab google chrome ke aku tak leh alihkan gambar nie?sepatutnya yang nie aku nak letak as my 2nd picture tapi tak bulehhhh...huhuhu


huiii, dah berjangguit aku tunggu adiah besday aku, arini baru dapekkkkk...tak apalah u, i tetap suka sangat sangattttttt...opsss!!

tq tq tq...(sambil senyum sampai telinga)


dan ini jugak adiah besday aku yang berminggu-minggu udah ku terima...

tq ye fyka...tapi nape tak boleh masuk blog kamu ek?


10 comments:

Dee said...

ada lg hadiah? bestnya..

Nurmala Mazlan said...

akak dah lama pakai google chrome dik..mmg laju

attyfir said...

beshnya dpt diah..

[z@ck] said...

encik maro kasi ko apa weyh..??

lily lotus said...

tak kisah bila dpt birthday gift. lambat or cepat yg penting dapat..hehe

ct_nurmarlissaa said...

kojahh..manyak hadih ko dpt..k.mas gi kasih sayang jew nyer..heheeheh

Anonymous said...

last one ke latest one??just wondering -scandal mu-

kojah said...

dear dee,
ada la kak...ntah2 pasni ada lagik...haha

dear rosalinda,
owh kira sy nih blkg akak ckit la?huhu

dear atty,
alhamdulillah kak

dear zack,
tau2 je ko en maro kn...dia kasik tuttt...kne bisik2 ngan ko...haha

dear lily,
hihihi tp yg 1st tue xsabar sgt2 kak...sbb lama sgt tunggu...ngee~

dear mas,
xpe kak...atleast akak sudi kasik kasih syg kt sy...tq kak =)

dear ano,
last one la...sbb xkn ada org lain lagik nk bagik adiah...ke hang nk bagik lagik?hahahahaha =P

[z@ck] said...

hahaha..
lepas ko gtau pasal dia..aku lebih alert dgn gambar2 ko dlm blog ni..

=P

kojah said...

dear zack,
bagus2...i likeee!weh, berani giler ko naik bungee jump...aku pun tringin gak...huhu

Page number