My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, April 05, 2010

FIESTA!!

semangat kot aku bangun pagi2 semata-mata nak bukak gerai...kalau aku tak bukak gerai nie, alamak tak nampak la muka aku pada hari tuh...hahahaha

sebenarnya campus aku ada buat fiesta baru2 nieee...dan fiesta nie jugak melibatkan semua budak kos aku...


sebenarnya aku nih ada sifat pemalu yang tak bertempat...hahaha tapiii disebabkan partner aku ajak join together bukak gerai, aku on kan sajork...padahal dalam ati dug dag dug dag jugak la...

hurmmm malu kott aku nak jual2 nih...kalau orang yang aku tak kenal tak ape lah jugak...nie jual kat orang2 yang aku kenal...

mOtip??


dan arini jugak merupakan besday kawan aku yang tersayang, farizzat aka jat!

happy belated besday ye jat...adiah daripada aku dah dapat kan?


adehhh, aku tak tahu nak tulis hape...korang layankan ajeee...lagipun event nih dah berminggu2 dah...ahaks!


budak yang dah naik 4 kilo...adehhh, macam mana nak turunkan 50kg balik nih??



sape la yang hantu payung tuh...dah nama pun fiesta, tak payah la nak berpayung makcik!



our dean...

aihh, bila la nak merasa dapat dean list nih...


tengokkkk...sporting giler dean nih...

wei korang, sape nama dean nie?acik lupo la...hukhukhuk


yang baju merah tue lecturer yooo...dah kawen anak sorang...motip?hahahahaha


sebagai student aci kan?

sir, sem nie untuk subject sir saya nak A jugakkkkkkkkk!!


fail...dan2 aku tutup mata plak...tapiii klcc belakang ai tau...muahahahaha

dah nama pun penjual, aku tak join pape games untuk fiesta nie...kalau ikotkan hati nak jugak join tapiii sape pulak nak jaga gerai tuh...hohoho



haaa nih sape yang nak oder benda2 yang aku jual tuh, boleh order kat aunty lina yerk...

serius sedap gilerrrrrr chicken pie, cream puff, roti jala, blackpepper pie and all the pie's yang aunty lina buat...tapi dalam banyak2 tuh, aku paling suka roti jala ngan blackpepper pie...pergh, terangkat beb!

cuma bagik aku aunty lina nie jual mahal ckit la...eh, ke standard ek harga2 dia...sebab aku jarang makan benda2 pie nie...tapi puas hati la...benda sedap harus la mahal kan...


5 comments:

Sharinginfoz said...

memang meriah sakan ke.. banyak le jualan....

Jom PC Fair

Apa Lagi Dragon Le

Emylin_Izlin said...

aiseh Kojah..puteri Lilin sungguh la..hahahaha...ha??? berat skang 54 Kg ke??? Sama la kiter...hahahaha...

P/s : tak payah diet..tak nampak gemuk pun...berat badan ideal agi tau...haha

Dee said...

sbb tu ko x dpt dean's list..sbb nama dean pun ko x tau..hahaha..

[z@ck] said...

orennya koooooo!
=)

kojah said...

dear sharinginfoz,
org xbape meriah la bro...jualan pun tak meriah sgt...tp sib baik abisss

dear emylin,
tuhla npe ntah tetibe jadik puteri lilin...sbb ada org offer bg payung kak...
a'ah 54 kg...sy pun susah nk percaya...wuaaaaa!!

dear dee,
hahah xpe2 kak, InsyaAllah sem nih!

dear zack,
wajib beb pakai baju oren...klu x, harus aku pink nyah~

Page number