My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, April 10, 2010

Sesekali join bermasyarakat ;)

huii, bukan senang aku nak join activity bermasyarakat nih...so bila ada masa terluang, apa salahnya kita join together gather =D


sebenarnya aku plan nak balik umah weekend nih tapiii disebabkan ada adegan majok merajok ngan mak aku, so aku decide takmo balik...hahahahaha very da nengades nak merajok2 ngan mak...

tapiii best oh...parents aku datanggggg...ko nampak tak aku pakai suar jeans tuh...dah la nie baru pas main activity treasure hunt...ada pulak minah sorang nih pakai jeans bagai...

maap la yooo...aku tak plan pun nak join treasure hunt nih...pagi nie pulak tetibe mak abah aku datang hostel secara terkejut...harus la aku pikir mak aku datang nak pujuk2 aku kan...tapi tak dok makno nya haiii...mak aku poi klinik gigi daaaa...


activity hostel nie dari pagi sampai la ke malammmm...bukan takat treasure hunt, memacm games la yang ado...cuma terserah kat ko je la nak angkat bontot ke idak untuk join activity nih...tiada paksaan...

cuma yang aku vangga sangat2, group aku menang treasure hunt ituuuuuuu!!harus la number 1 nyah...hahahahaha eh aku memang suka bab2 treasure hunt nih...lama giler dah kot aku tak join benda2 camnih...aku teringin yang treasure hunt kalau naik kereta bagai tuh...apa dia panggil?treasure hunt jugak ke?


my roomate...sorang lagik tak cukup corum...

princess liaaaaaaaaaa, bila nak banje kitorang makan nih????


suka aku tengok dorang nih...

kalau i nak buat, dalam bilik je lah...i shy2 cat lorhhhh...hakhakhak


haaaaaaa ko perasan budak sorang nih...dah la masa treasure hunt budak tuh pakai suar jeans, masa dinner malam tuh pakai seluar plak...apa kes?

againnn maap la yo...stock baju kurung aku yang lawa2 semua kat umah...lawa2 kah?hahahahahaha


No comments:

Page number