My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, April 05, 2010

Weekend baru2 nie saya ke PD!~

haaaaaaaa...yang nie lah sebab munasabab aku ke matta fair arituhhhh...

dan winner untuk contest ala-ala tak contest adalahhhhhhh

ain khurun...

adoyaiii...bila aku masuk blog ain nie, ada satu benda yang buat aku tergamam sangat2...speechless!!serius aku tak sangka pun sampai ada readers aku yang termimpi2 kan aku...mimpi pasal aku pakai kebaya pulak tuh...hahaha lawak-lawak =D

hurmmm terima kasih banyak2 ye ain (eh ke kak ain?) kerana sudi jugak baca blog saya nie...alamakkk, malu la nyah...blog nie biasa2 jerk...aku sendiri pun tak tahu apakebendantah yang best blog nih...hukhukhuk



bukti pertama...


bukti kedua...


hahahahaha ntah bila ntah aku nak update entry PD nie...lalalalala


*ain, bagik address kamu ngan num hp kamu ke email saya yerk, zif_1006@yahoo.com...


4 comments:

eya said...

yeahhhh..akk da jejak kesitu..
unik kan tempat dia

Nurmala Mazlan said...

yeay!!!akak ke cherating...syok kan tgk laut

ainkhurun... said...

1)wakakakakakk!!! heheheheheheh!!! perfect!! nsib aku pnh g tempt nie..klu x,,mmg x arrr ak nk jwb..hehehehe...

2)psl mimpi..hahahahha..sbb sllu bkk blog k0 kot..dats y smpai t'bwk2 prasaan dlm mimpi..hehehehh

kojah said...

dear eya,
owhh akak dh pg ek...a'ah unik sgt2...lain dr yg lain

dear rosalinda,
bestnyer kakkkk!!

dear ainkhurun,
congrats beb!klakar citer ko sal aku tuh...

Page number