My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, April 25, 2010

Simply Siti...

korang dah try simply siti?aku sudahhhhhhh =P

tapi try je la...beli tue sok2 nanti...hukhukhuk (ngah kering u ols) tapiii serius weh...bagik aku best sangat2 eye shadow dia...macam lembut cane ntah...

kojah: ko bagik adiah eye shadow kaler purple nih masa besday aku lagik ok tau...
baju merah: ok, next year aku bagik...

yihaaaaaaaaaa!!aku tuntut okkkkkkk =P


mamat nih giler fanatik dato siti...tapiii janganlah pulak ko tak minat siti ko tak nak beli product dia...even aku nih bukanlah minat sangat dato siti tuh tapi aku rasa macam patut aku kena beli...ehhhh, bukanlah aku benci siti tue cuma aku minat biasa2 sajork...

yang baju merah tuh tak payah cakap lah...apa2 jerk konsert siti, SEMUA dia dah redah...semua okkkk...

hurmmm bagik korang mahal tak simply siti nie?bagik aku ada sesetengah product lagik mahal dari Loreal...apakah??aku ingat murah jerk...huhuhu ala weh, kata pun product dari korea...eh, Loreal pulak dari mana?then halal kah?


8 comments:

[z@ck] said...

da lama x pakai mekap..since datang sini basuh muka dgn pencuci pn jarang
T_T

Unknown said...

mcm akk,
akk suka C BRIGHT Simply 5 CREAM,
mmg cantik tekstur nya,
percayalah ckp akk,
mmg cantik;)

mekchu said...

beli lah.. so far 9 bintang utk lip gloss dia - Starry Pink & lipstik dia - nian di hati.. perasan tokti bila pakai..

redzstylo said...

gunalah simply siti selalu...
lupakan loreal...

Mummy_Sofea said...

da pun pakai since produk ni xlaunching lagi tau...punyala exited time tu...semuanya beli...sgt suka ngn gloss stary pink sbb bila pakai smooth jer..xberkupil2...c bright pun suka sgt sbb nampak flawless jer...bagi akk product ni xmahal langsung...semua mampu beli..

kojah said...

dear zack,
mak aihhh, biar betik?mentang2 dok jauh...huhu

dear cik wanie,
yeke kak??nak try lah...kumpul duwet dulu...ngee

dear churalliya,
owhhh bagus eh kak...mmg nk bli tp kumpul duwet dulu...hihi

dear redzstylo,
pelan2 ya...

dear mummy sofea,
ohhh bagus la kak ek...mmg nk try tapi bagik sy yg student nih mahal la kot n kne kumpul duwet dulu...hihihi sbb ingtkn lg murah dari maybelline...

Lazyf said...

Ok per Simplysiti...etlis menyokong produk keluaran bangsa Malaysia (walaupun Made In Korea kekdahnyer)

kojah said...

yezza!menyokong org kita yg pnting...hihi

Page number