My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, April 24, 2010

Eagle Ranch Resort, Port Dickson => part 2

dah kenyang2 makan, memasing malas nak bergerak...huhuhu especially budak yang kiri sekali tuh =D

breakfast dia not bad, ada memacam jenis makanan...nasik lemak, conflakes, roti, hot dog, lagik apa ntah lagik...yang penting ada banyak pilihan...bukan 1 jenis sajork...


first games - archery...

banyaklah games kat sini yang aku pestime nak main...salah satunya adalah games archery...mula2 tuh memang kedaung la peluru aku tuh...tapi bila akak staff situ ada ajar cikit2, aku dah teror cikit2...hahahaha nak jugak cakap teror =P

salah satu tips yang akak tue bagik, bila ko dah angkat kayu tuh, ko kena cepat2 panahkan peluru ko tuh...kalau tak, benda tuh akan terpesong...

aihhh, aku tak tahu istilah benda2 tuh...so aku panggil kayu ngan peluru je lahhh...hakhakhak



selain bilik yang aku duduk, ada jugakkk bilik rupa camnih...

tapi yang nie aku rasa lagik mahal kotttt...


swimming pool pun adooo...

tapi aku tak sempat nak cecah kaki...


bilik gayak camnih pun ado...

murah kotttt...main kot2 je aku nih...haaaaaa korang pi check balik la yerk...


second games - menunggang kuda...

yang nie alah bisa tegal biasa...muahahahaha

hurmmm, i dapat naik 2 ekor kuda yang berbeza-beza you...ehhhh, semua nih bukan free of charge yerk...ko kena bayar..tapi bagik kitorang yang booking bilik masa matta fair dapat ticket freeeeee...

haaa tak tahulah pulak kalau korang yang menginap kat sini pun dapat free...itu korang kena tanya dorang lah yeeee...


it's called tepee...jugakkk bilik hotel...

aku rasa kalau korang tido dalam nih tak panas kot...sebab ada aircond =P


third games - canoeing...

yang nie pun aku pestime jugakkkk...ehhhh, ke penah try?acik lupe la...lalalala

mula2 harus la aku menggelabah weiiii...aku pikir macam mana la kalau boat tue terbalik...tapi bila kena pakai jacket, ok la tuh...aku tak kan mati punya...cuma bila dah lama2 ko mengayuh, tangan ko akan rasa lenguh2 gitu...


cantik kannnnnn??


yihaaaaa...thanx so much to en khairil atas ke free kan yang diberikan...to encik redzuan, bila nak belanja kitorang as your downlines??

larikssssssssssss ;P




eh rasa macam eagle ranch nih kena kasik 1 bilik free untuk aku...sebab aku tolong promote kan untuk dorang...hahaha

haiiii boss! =)


3 comments:

redzstylo said...

u achieved rm50k, blanje u kenny rogers ok...

[z@ck] said...

banyaknya duit ko g berjalan..

kojah said...

dear redzstylo,
oraittt xkira i org yg ke berapa okkk...

dear zack,
weh, nie free of charge laaaa...sure ko tak baca entry nie kan =P

Page number