My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, April 16, 2010

Robinsons membership card for FREE!

aku rasa nie lah kali terakhir aku berjalan2 before i seat for my final examination...hurmmm exam aku dah dekat dah nie...cuma aku nie tak berapa nak prepare sangat...lalalala *tolong bagik semangat kat aku sikit*

pas exam tue tak payah cakap la...satu persatu sudah aku susun kaki aku mau melangkah...hahaha


yeay!saya sudah ada robinsons card...haaa korang tahu tak free jerk nak buat card nih?yelaaa, kalau nak buat jusco card pun kena charge 12 hengget per year tapiii yang nie free of charge...dapat on the spot lak tuh...


besttt oh kalau follow orang berduwet nih g shoppingggg...ngan ko ko sekali dapat advantage...haha tapi janganlah ko follow aku plak...aku nih tak berduwettttt...

aduhhh, sebenarnya ada gambar aku tengah di makeup kan secara free...tapi aku terdelete plak gambar tuh =(

yelaaaa, aku mana mampu pakai makeup christian dior nih...so bila dapat makeup free tue macam wah wahhhh wahhhhhh nakkkkkkkkkkk!!bestnyerrrrrrrrrrr!!


pas makeup, dapat pulak makan secara percuma...lagik la syorga wehhh...hikhikhik

even hanya karipap ngan popia, dapat jugak berbunga-bunga hati aku seharian...


nampak tak budak 2 orang khusyuk makan tuh?ntah berapa round dah tuh...hahahaha lariksssssssssss =P


pas dah kenyang2 makan (ala tak kenyang mana pun, kata popia karipap je kan), kitorang singgah slimming sanctuary...

agak-agak siapa yang overweight nak buat rawatan nih?tetttttt!


rupa-rupanya kat slimming centre nie jugak ada product makeup dorang sendiri...aku tak berani la pulak tanya berapa rm...kang dia sebut beribu hengget mau terkebil2 mata aku...


memasing menggelupur nak timbang berat badan...

sahih!aku naik 4 kg weiiiiiiiiiiiiiiiii!!

weight: 54.3kg
muscle mass: 20.7kg
body fatt mass: 16.0 kg

aduhaiiiiiiiiiiiiii ;(


haaaa sape2 yang over weight tuh dok la tadah telinga apa yang orang tuh cakapkan...i terkecuali...muahahahahaha!!

tapiii masa nih orang tuh sarankan amik package slimming diorang...5 kali rawatan kalau tak silap aku seribu lebih...ehhh, betul ke tak eh statement aku nih?ke 6 kali ek...haaa korang pi check balik la yerk...


agaknya berkesan tak segala nasihat amoi slimming centre tuh?



7 comments:

Sharinginfoz said...

hmm nak berdiet tapi makanan kat atas tu sodap sangat....

Lazyf said...

cuma mampu ketawa jer bc entri kali nih...siyes klako...hehehehe

dextrike said...

beshnyee semua free.. nak tnya, ape kelebihan kad tu?

Dee said...

selalu lalu tepi je Robinsons tu..x penah singgah..

kojah said...

dear sharinginfo,
xpayah berdiet selagi leh mkn nih bro...haha

dear lazyf,
apa yg kelakar???

dear dextrike,
ms sales, mmg murah menggila la...lgpun ada memcm invitation...cuma rasanya ms xsales mhl kot...utk org2 kaya bleh la...sy tunggu sales jerk...huhu

dear dee,
mahal jugak la kak...huhu

redzstylo said...

actually kalau compare harga dgn jusco, more or less is the same...
tp robinsons x crowded and ade byk invitation...diaorg layan kite mcm vip...that's why i like to go there...

kojah said...

dear redz,
thanx for the info...

Page number