My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, April 11, 2010

Mengidam nak merasa pizza hut baru!

terkejut kot aku bila datang pizza hut nih...ada call button you...

cuma yang aku tak puas hatinya, kalau call button tuh tak function, better tak payah buat weiii!

sakit hati ohhh...dah la dah tekan button 2 3 kali tapi staff2 dorang buat dekkk jerk...nak kata customer ramai tak jugak...cuma ada beberapa ketul orang jerk...


kali nih pun ada orang belanja jugakkkk...tuh ha yang dok sebelah aku tuh...tapii jangan ko ingat dorang jerk yang belanja, turn aku pun akan tiba nanti...hukhukhuk


nyum nyummmm!!

tapi aku still tak pueh ati la ngan service dorang...sebabnya ktorang datang nie pun sebab nak merasa pizza hut baru...tapi ko nak tahu apa yang dorang cakap?

kami: nak pizza yang baru tuh ek...
staff: hurm sorry...pizza baru tuh tak ada...
kojah: aik, macam mana bleh tak ada?
staff: barang2 tak sampai lagik...petang2 ckit baru ada...

????hellooooooo, pizza hut bukak kol bape ek?petang2 baru ada?nape tak bukak petang trosss??ktorang datang nih tak ada la awal sangat...ada la dalam pukul 12 lebih macam tuh...tak kan tak buat preparation awal2??

pelikkkkkkkkkkkkkk!!



nah, ko tengok je lah pizza hut nih...aku tak dok mood nak story...hampeh!


eeee, rugilah korang kalau tak makan pizza tuh...especially pasangan terhebat aku...lalalalala



7 comments:

Sharinginfoz said...

sedapnya pizza.. terasa nak makan tapi domino.....

[z@ck] said...

kempunannya nak makan pizza!!!

Dee said...

pizza hut mana ni? hampeh..

lily lotus said...

amboi marahnya cik kojah tak dpt pizza hut baru tu. hehe...

kojah said...

dear sharinginfoz,
domino lagik mhl dari pizza hut kan bro??

dear zack,
halal tak kt sana weh??

dear dee,
dkt area mana ek...lupe kakkk...tp dkt2 ngan kg baru la...

dear lily,
marah la kak...dh la service low pastu bahan2 pizza plak tak dok!

Pepel BoNda AmaNi said...

ohhh please...tiba2 pun teringin nak pizza jugak..

kojah said...

harus terjah kak...haha

Page number