My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, April 19, 2010

Eagle Ranch Resort, Port Dickson => part 1

adehh, lama giler entry nih nak keluar yerk...maap la yo...aku rasa macam malas pulak nak buat entry yang berjela-jela...

berjela tuh bukannya hape...sebab gambar terlampau banyak...


serius aku aku dok kat negeri sembilan aku tak pernah sampai ke eagle ranch nie...dengar tue memang la pernah...cuma tak pernah sampai...

jauh kottttt...kalau ko datang dari bandar Port dickson, ko akan nampak Tiara Beach Resort blah kiri kan...Tiara tuh bagik aku dah jauh dah...nih eagle ranch nie lagikkk jauh...

ehhh, tak ada la juah bonar dari tiara tuh...cuma ko akan sampai kat tiara dulu...


kitorang sampai pun dah lewat2 petang...yela, gerak dari KL dalam kol 3 lebih...pastu lalu pulak jalan lama...pastuh hujan plak tuh...

so lagik la memakan masa...

haaa ko nampak tak kunci tuh dah patah...aku la yang buattttttttt...hahahahahaha dahla kepala aku masa tuh berpusing2, aku bukak kunci tuh pun secara pusing2...

memang ting tong betul la aku...tak cukup tidor satu hal, pikir test tak leh jawab satu hal =(


masuk2 bilik, wah bestnyer kalau tidur sekejap nih...sekejap pun jadik la...tapi tak dapatnya...

dalam kete pun aku dah try nak tido tapi tak buleh...ntahla kenapa otak aku nih dah sesiap setting, jangan tido kalau orang lain drive kecuali abah aku...

muahahahahaha maybe sebab tak percaya orang lain drive kot...tapiii kalau abah aku drive toksah cakap la...sampai air liuq pun buleh terkeluar =D


group of public mutual...

guys, korang tahu tak apa itu public mutual?dah penah invest?they give you 12-15% return per year ye tauuuuuuu (blink blink!!)


perghhh, memang terangkat betol la sambal petai udang untuk dinner ktorang malam tuhhhhhhhh!!serius memang sedap gilosssssss!yang lain tak berapa nak umphhh sangat la tapi sambal udang nih terbaikkkkkkk!

dahla hotel pun murah, dapat pulak voucher untuk dinner, walaweiiiii terbaik sungguh la kalau u ols booking bilik masa matta fair...


lagik syorga bila semua FREE OF CHARGE untuk budak ini =)

pas dah kenyang2 makan, ada briefing ckit barulah buleh tidoooooo...masa briefing tuh tak payah cakap la...tertahan2 mulut aku menahan untuk menguap =D

heyyy malu kot nak menguap2 bagai...dahla orang tengah kasik semangat, aku pulak dok terbayang2 katil yang indah...hikhikhik ampon la yo...ceq cuma tido 3 jam malam tuh...


7 pagi nih...bukan 10 pagi...hahahahahaha

tuh yang yang kat belakang tuh la bilik2 kami...memang cantik betol2 la bilik2 dorang...lain dari yang lain...tapi dia ada memacam jenis bilik la...ko pilih sajork bilik mana yang ko nak...

tapi awassss...harga adalah berbeda-beda...



dah bangun2 pagi, buat la streching dulu...benda nie pun melatih aku untuk berani ke hadapan...

yelaaaaa, dorang main petik jerk sape2 untuk monitor kat depan...ko buat la apa2 jerk yang ko nak asalkan ko jangan malu2 kucing sudah...


tempat nie jugak sesuai kalau ko nak buat activiti...alah, macam aktiviti panjat dinding, merangkak bawah dawai besi tajam2 tuh, lalu atas jambatan pastu bawah tue ada air...

haaaaa memacam games lah ada kat sini...even go-cart ngan apa tuh games tembak2 tuh...pun ado jugakkkkk...




yang ko nampak nih ada 4 bilik...

2 atas dan 2 kat bawah...aku dapat bilik atassss...


silekannnnn...ini bilik ku ;)


dah buat excersice, jom kita breakfasttttt...

haaa aku nak tanya balik...korang tahu dok public mutual give return 12-15% per year???


7 comments:

attyfir said...

SELALU LALU..TP TAK PENAH GIE SINI ..

Emylin_Izlin said...

public mutual??? dulu ms praktikal Kat JBS, akak ni ader gak citer2 pasal ni...memang teruja la..tapi masa tuh mana ader wet bagai agi...mmg sgt interesting sbb memang pulangan yang Walla!!! banyak tuh berbanding ASB....tapi kertas2 dia bg dh ilang la..tak ingat sudah

dextrike said...

penah jgak tgk hotel ni dlm tenet.. tp die bukan macam kena masuk dalam ke? last2 kitaorg decide amek hotel lain, sbb mcm seram mmula.. tp tgk kojah cam besh je.. ni jelous niehh..~

Suzana Ikram said...

cantik jugak la tmpt ni kojah..

la smpi air liur terkeluar masa tido klu abah kojah drive. tergelak akk membaca nyer.. kelakor tul.

Dee said...

cantik ar hotel ni..nti akak nk gi terjah..kalo gi pd..

mekchu said...

tressure hunt anjuran TM thn lepas wat kat eagle ranch nih.. best kan

kojah said...

dear atty,
try la kak..mnmg bestttt

dear nor_emylin,
yes btl sgt2...dia punya pulangan mmg masyukkkk...so klu akak nk tny apa2 sal public mutual nie, leh roger sy yerk...sy sedia membantu =)

dear dextrike,
a'ah kak kn ada ckp dlm entry nie...mcm kena msk ke dlm ckit...tp besttt...

dear ikiqzana,
lain dr yg lain kak...

tuhla klu org lain drive xberapa nk yakin...huhu

dear dee,
terjah kak...mmg cantikkkkk

dear churalliya,
mmg best kan kak...

Page number