My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, March 30, 2010

MATTA FAIR 2010...

adeh, matta fair dah berkurun lama dah tapi arini entry dia baru nak kuarrr...hukhukhuk

excited ok aku nak g matta fair nie...maklom laaa, pestime nak g tengok benda2 nie...lagipun contest saya nak cuti by MAS tue aku tak menang, baik aku pi boli ticket sendiri...lalalala

hurm sampai2 sana, kitorang terus terjah ke destinasi yang ingin kami tujuuuu...orang dalam matta fair nie pulak tak payah cakap la...penuh sesadoooooooooooo!


maap ye bang...oleh sebab abang selalu memerhatikan saya, saya terambil gambar abang pulak...

tapi sebenarnya saya mau amik suasana di matta fair ini =P


dan aku sedikit terkejut bila kat matta fair nie pun ada jual sweater bagai jugakkk...hello, murah kayyyy...dah la branded2 pulak tuh...cuma bagik aku design dia tak berapa nak lawa...


orang-orang yang excited nak pergi overseaaaaaa...

seriously, kalau aku ada duwet banyak, dah lama aku pun nak joinnnn...tapi apakan daya...duwet aku cukup untuk cuti2 malaysia sajork...hahahahaha

ehhh korang, jangan lupa beli fridge magnet untuk i okkk...dengan baju dari oversea selai jerk, pleaseeeeeeeeee (sambil kelip2 mata)...


dah nama pun matta fair, harus la promote memacam package pelancongan kan...

tapi aku tak berkenan sangat lah dengan package pelancongan yang bayar bulan2 tuh...memang dia offer ko pergi ke gold coast, new zealand hape secara PERCUMA tapi tiap2 bulan duwet ko akan mengalir keluar kottt...

bagik korang macam mana?dorang janji semua duwet yang ko bayar tuh akan dapat balik tapiii betol ke idak hek???


kebetulan masa matta fair nie jugak ada pameran pengantin malaysia...

so apa lagik kan, harus la gatal kaki untuk melangkah...ehhh, i bukan nak kawen ok...just nak cuci2 mata jerk...lalalalaa

kalau ko perati gambar nih betul2, ada seorang budak lelaki kecik dok kat bawah kerusi pengantin tueee...very da comels tau...dah la comel, pandai posing lak tuh...


ada sesape teror wat ukiran gini?roger saya okeyyyy...mana tahu sok2 aku nak kawen =D


amboiii bang...lajuuu jerk ko senyum kan...tahu2 jerk aku nak amik gambar ko...

hurmmm sebenarnya aku nak amik gambar baju pompuan tuhh...cantikkkk la baju dia...


dah puas2 pening lalat dalam matta fair, jom kita makan kerang bakar...

kerang bakar nih salah satu makanan favourite aku...tapi kalau ngan makpak aku, confirm dorang tak bagik aku makan...sebabnya dulu aku dah penah kena hepatitis...salah satu sebab hepatitis adalah kerana makanan ini...take note yerk =D


yeay!!satu bag dari matta fair, satu bag lagik souvenir dari coming soon holiday kami...hurm dalam masa terdekat nie je tau...alah, bukan holiday sangat pun...lebih kepada team building =P

agak-agak aku nak pergi mana?clue nya adalah daripada gambar pertama di atas...sape cepat dan tepat akan mendapat keychain@fridge magnet daripada kojah...


8 comments:

attyfir said...

ko nak g mana lak next time kojah ..hehehhee.

ainkhurun... said...

jah..ko nak pi eagle ranch resort kt pD tue kan??!!!! heheheheheh..betoi tak jwpn aku??!!! hahahah..gler c0nfident..hahahah..

rasp said...

akak lum pernah terjah matta fair lagik...
tingin sangat nak pi tapi cam malas nak bersesak sesak gitu...

chentaMAYA said...

aku pon xdpt nak teka ko nak g mane. kui~

eddie dewanaga said...

Kojah nak pegi Gold Coast...!!!!

yippeee!!!!

Dee said...

gold coast ke? x mungkin..x mungkin..

[z@ck] said...

haa..ko g mana weyh..
awat tak mai NZ??

kojah said...

dear zack,
aku nak g kat kooooo...klu g berdua leh tak?huhu

Page number