My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, March 07, 2010

uishhh, 54 kg okkkkk!

ntah apa yang aku makan sampai naik 4 kg pun aku tak tahuuuu...hahahahaha

dulu2 berat aku dalam 50kg je tau...penah la naik 52 kg tapi turun balik 50 kg...

nak kata tak exercise, dah terlebih exercise dah aku nih...aku ari2 jalan kaki dalam 1km okeyyy...hurmmm ke lebih km ek?

tapiii kalau makan tuh lagik banyak dari jalan kaki tak guna gak kannn...hukhukhuk

tapi betul2 musykil nih...tak ada la aku makan mewah2 macam kfc, pizza hut ari2...cuma ari2 aku makan hasil masakan abang pakistan (pakistan ke indon ek) kat hostel...nak kata sedap tue tak sangat lah...cukup la untuk mengenyangkan perot aku malam-malam...hahahahaha

ehhh, sorry ye bang...abang masak sangat sedappppp (kes setiap kali aku beli makanan sure dapat discount seringgit...takpun aku dpt dulu dari org lain)...muahahahahahaha

adoyaiii, gambar timbangan berat aku tuh, aku tak sempat nak amik laaa...apa kes?terkejut punya pasal =D

babaiiii...mau siap2 pulang ke hostel...ada orang offer mau hantarkan...auwww!

ke sebab semakin bahagia?opssss, terlebih sudah!~



5 comments:

catz said...

hi kojah,
baru 54 oke..tapi dah sedar awal2 ok lah kan..jaga2 je..ihiks.
makin bahagia kot..mkn lajuuuu je.
hiks..
pas ni trip ke mana?

Dee said...

abg pakistan tu bg ko dulu sbb muka ko pun dh cam heroin hindustan..hahaha..

kojah..xpe..kojah tinggi..tambah sket berat pun ok je akak tgk..

atty's said...

ye lah tu jah..sbb senang ati..

rasp said...

aritu jumpa takde nampak lebih 4 kg pun...
selim je akak tgk u sis...

kojah said...

dear catz,
hahaha tuh la kak...kne jaga2...kang main mkn jerk, smpi 65 kg kang...huhu pasnieee g hurmmm...kita berym ye kak =)

dear dee,
ok?seluar pn makin ketat kak...kne jaga2...takut nnti naik 10kg tros...haha

dear atty,
=)

dear rasp,
dari luaran kak...dalaman byk lemak2...huhu

Page number