My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, March 02, 2010

Adoyaiii, macam mana nak anta surat practical nih??

pagi2 nih bangun konon semangat nak edit resume...resume pulak ada dalam pendrive...

check2 bag, wuaaaaaaaaaaa mana pendrive aku??mencikkkkkkkkk!!

yang ada broadband pulakkkkk...apa ke hal bawak broadband pulak nih?

adoyaiiiii...tak pasal2 esok aku kena balik umah lagikkk...adehhh!, sabar je lah...

nak anta by pos tue boleh...tapiii malas lah aku...lagipun tempat practical yang aku nak nie sah2 dekat sangat ngan umah aku...

kang pos2 kang, tak sampai pulak surat tuh kang...lagikkk la naya...

hurmmm sekarang kat mana aku letak pendrive aku?dah kol rumate kata tak adaaaaaa...

ohhh pendrive...janganlah ilang...aku sayang padamuuuuuuuuuuuu!


5 comments:

syafawani said...

ada tuu..terselit kat mana2 kot:-)

kojah said...

xda...dah carik dh...sobsobsob =(

rasp said...

carik jgn tak carik...
insyaAllah jumpa tu...

sueanne said...

bila stat praktikal nye kojah?..brape lame?..

kojah said...

dear rasp,
dh jumpa!dlm almari...huhu

dear sueanne,
start bln 7 smpi bulan 11...

Page number