My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, March 29, 2010

You mau pegi mana?

adehhh, semakin hari aku rasa semakin penatttt...penat bukan apa tau u ols...penat sebab berjalan ari2...aku ari2 kena berjalan kot daripada hostel aku ke lrt tuttt...daripada lrt sana pulak aku kena berjalan sampai lah ke campus aku...

hurmmm bagik korang biasa lah kot...bagik aku nih, dah la penat2 perah otak, tetibe kena jalan kaki...hahahaha mOtip??

haaa korang nak tahu...tadik aku g low yat jap ngan member aku...aku naik la train...dalam train nie ada la 2 orang budak kecik chinese, sorang abang and sorang adik bersama maid (orang gaji) dorang aku rasa...

maklom la budak kecik...harus la lari sana lari sini...tetibe si adiknya datang kat aku sambil belek2 pass train yang aku pegang...tetibe dia g kat maid dia mintak gak pass train yang maid dia pegang...

pas maid dia dah bagik, dia datang balik kat aku...

chinese boy: tak sama la kad kita...
kojah: (duhhh, terkejut aku!) a'ah, tak sama...

pastu si abang nya pulak datang kat aku...

chinese boy: you mau pegi mana?
kojah: (lagik sekali terkejut!) low yat...
kojah's friend: you pulak mau pegi mana?
chinese boy: bukit bintang...mau beli apa kat low yat?
kojah: mau beli barang2 cikit...mak you mana?
chinese boy: mak keje kat bukit bintang...
kojah: umur u berapa?
chinese boy: 6 tahun...ok, babaiiiii (sebab dia dah nak turun)

alolololo, kecikkk kot budak tuh...dah pandai cakap2 ngan budak besar...cakap ngan orang melayu pulak tuhhh...

si abangnya umur 6 tahun...si adiknya aku rasa 5 tahun kottt...

cayalah budak kecikkk!~


No comments:

Page number