My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, March 19, 2010

Nak balik ke tak...

Wuaaaaaaaa, kalau ikotkan hati aku nak balik umahhh...

Tapiiii assignment banyak lagik tak siapppp...

So macam mana hah?

Kalau balik pun, confirm tak akan buat punya even berbondong2 buku yang dibawa balik...

Last week tak balik jugakkkk...

Ada fiesta...

Assignment kena anta ari isnin...

Kalau balik arini, agak2 asgmt sempat siap tak??

~kojah yang dilema & dalam kerinduan~


7 comments:

syafawani said...

balik ja:) wani lagi lama xbalik..tension!

rasp said...

cuba lah settlekan cepat2 dulu assignment tu sis...
then balik le rumah...

♥ FeRra ♥ said...

x yh lik de..
join d club..
ku smpi awl bln 4 x lik t..
uwaaaa!!~ :(

Zarpeno said...

kojah,balik jah.dok ostel pn keja taqk siap jgk.haha

Dee said...

dok hostel siapkan keje..pastu baru blk kg..hahaha..

sueanne said...

boleh je buat kat umah kojah..tapi kena kuatkan semangat nak buat tue laa..paksa kan diri..heeeeeeee

kojah said...

dear syafawani,
hihi =)

dear rasp,
hurmmm =)

dear ferra,
huhu ko byk asgmt gak ke?

dear zarpeno,
betul jugak tuh!

dear dee,
dia kne salah satu je kak...klu siapkn keje dulu, cnfirm xblk nyer...huhu

dear sueanne,
kajian sblm2 nie mendapati tidak mendtgkan hasil...hoho

Page number