My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, March 12, 2010

RM7.50!!

nie lah antara sebab-sebab aku tak boleh buat savingssssssssssss!!

dulu masa aku belajar kat ceruk beranang dulu, bukan main kaya raya (kaya bagik persepsi aku...haha) lagik duwet aku...sekarang makin hari makin nipissss...

wuaaaaaaaaaa =(


ko tengok lah...amik macam nie jerk dah tujuh ringgit lima puluh sennnnn!nih baru aku order air kosong...cube aku mintak air carrot susu satuuuuuuuuuuu, sure leh capai sepuluh hengget trossss!

ehh, bagik korang murah la kottt...bagik aku yang student dan ala2 minah kampung nih mahal owhhhhhhh =D

haaaaaa campusmate, korang jangan makan kat sini hokeyyyy...ala kedai yang jauh sikit ngan campus kita tuh =P

lalalalala


9 comments:

eya said...

lauk cm xde rupe lauk pon mahal ye..kalo amik ayam tu..adeh..x mkn pon xpe kan kojah

[z@ck] said...

woih..
bek ko makan mcD weyh..
lebih kuang sama harganya..

mak cik kedai mencekik betul

Kancilbiru said...

ni dah nama dia cekik darah...baik hang p report...kedai mamak kalau harga tu dapat beriani satu weh...

kojah said...

dear eya,
tahu xpe kak...sy punyalah amik hot dog nk saving punya pasal alih2 mak aihhhh!

dear zack,
tahu xpe...terkejut giler aku...

dear kancilbiru,
hurmmm sy siap tny harga satu2...tp nk wat cane...mmg dia nak mencekik!

niesaHM said...

kat selera putih enn.. nisa penah gak makan situ,,kalu lauk nasi cmapur mmg mahal la. but if yg goreng2 standard price. better makan goreng2 la kot kat situ. hotdog tu mahal tu. dulu nisa pon mcm kojah gak ingt amek hotdog savings...huhuhu

Cik Wanie said...

ish yang,
still mahal jugak tue,
bukannya amik lauk ayam ker bkn ker kan,
mak ai mmg chekik darah ok;)
huhhuhuhu

eddie dewanaga said...

bagi yg dah bekerja pun, sepinggan nasi campur rm7.50 pun kira mahal Jah...

gua selalu lunch nasi campur, average 5 ringgit siap air, lauk sayur dgn ayam atau ikan.

sesekali naik jugak 6 ringgit.

syafawani said...

lauk segitu ja RM 7.50?mahal wehh:)ehe

kojah said...

dear niesha,
yup, betul tu...owh goreng2 murah ek?xpenah try lak...

dear cik wanie,
dh la student, harga plak mcm tuh...mmg pasnih sy xkan g ctu lagik...haha

dear eddie,
tuh la bro...mahal gilak kan...pdhl hotdog jerk...

dear wani,
mahal gilossss

Page number