My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, March 04, 2010

Chipsmore...

Semakin hari semakin cinta...

eh bukannnnnnnn

semakin hari semakin busyyyy...

hurmmm sebenarnya aku tak sabar nak cerita pengalaman aku yang begituuuuuuu menguji kesabaran aku...

kesabaran ke ek?macam terrible sungguh la aku pada hari tuh...dannn aku tak sangka masih ada insan yang begitu bermurah hati...

rasa macam nak cerita sekarang...tapi gambar2 tue aku tak transfer lagik la...macam tak syiok pulak dok pung pang pung pang tanpa sebuah gambar =D

nanti lah ek...aku kurang busy ckit, zasssssss aku story tanpa berlengah-lengah lagikkk...hahaha

haaaaaa ko paham tak nape aku buat title chipsmore tuh?maksudnyaaaaaaaaa, aku kejap ada, kejap tak adaaaa...

maklommmm la, gini la kehidupan seorang pelajar...pelajar yang membuat kerja secara bertangguh...

boboiiiiiiiiiii ;=)


3 comments:

Nurmala Mazlan said...

laaaaa
dah excited dah akak nak dgr citer tu

attyfir said...

nanti tak bz leh update secara marathon kojah..

kojah said...

dear nurmala,
penyakit mls skang kak...asgmt ngan test pun byk...huhu

dear atty,
orite kak =)

Page number