My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, March 17, 2010

Kalau nak pergi toilet, jangan pergi sorang2...bawak hp sekali...

Aduhaiii, apa la yang malang betul nasib aku...sob sob sob!!

macam nie...kan setiap ari selasa aku kena pergi workshop...workshop tue pulak bukan buat kat campus aku...tapi buat kat cheras sana...

tengah ngeng ngeng (bunyik mesin) buat milling, aku tetibe rasa nak terkencing...apa lagik kan, tandas la yang aku carik...

masuk jerk tandas, aku teros kunci pintu luar...aku raba2 poket aku, tengok2 ada hp...aku nih memang tak suka la kalau nak usung hp masuk toilet...bukan hape tau u ols, abah aku dah penah terjatuh hp dalam lubang jambannn...

so aku nak amik langkah berjaga-jaga, aku letak hp aku kat sinki...

aku pun masuk la jamban...kunci2 pintu semua...haaaaaaaaa buatlah apa yang aku nak buat...hahahaha

dah settle semua tue, aku pun nak bukak la kunci pintu jamban tuh...alih-alih TAK BOLEH BUKAKKKKKKKKKK!!

oh my god!!

aku try tolak2 sekuat hati, tendang ckit2, tak jalan jugakkkkk...masa nih aku dah gabra dah...aku pandang kiri kanan atas bawah...kot2 ada alat yang aku leh cungkil tombol pintu tue...

tapi tak ada...lastly aku pikir, sudahhh...tak ada jalan lain dah melainkan aku kena panjat...

hurmmmm ko agak2 aku berjaya panjat tak??

nan adooooooooooo!!

helloooo, macam mana aku nak panjat...ngan kasut safety shoes yang besar gedabak ada besi, lagik menyakitkan kaki aku kalau aku panjat...alih2 aku cancel...

pastu aku dok dendiam dalam tue...ada la dalam 15 minit...aku tarik nafas...tahan sebak...HAHA aku pikir apa la yang patut aku buat...

tetibe aku terdengar tapak kaki orang u olsss...

kojah: wei, sape kat luar tuh?
din: napeeee?
kojah: dinnnn, tolong akuuuuu...aku terkunciiiiiiiiii...
din: ko jangan dok kat pintu...jauh2 ckit...aku nak tendang...
kojah: aku bukan kat pintu luar...aku terkunci kat pintu jamban...
din: laaaa, yeke?pintu luar nih ko kunci gak ke?
kojah: a'ah, aku kunci gakkk...

pastu apa lagikkkk...dung dang dung dang la jawabnyaaaaaaaaa...tapi still tak terbukak jugak pintu tuh...

din: za, jap ek...tak boleh la...aku gtau sir noji...ko jangan nangis tau...tunggu jap...
kojah: okkk (fuh, legaaaaaaaaaaaa!!)

memula din panggil group2 dak laki + pompuan yang ada...tapi still tak terbukak jugak...

last2 panggil abang2 technician baru buleh bukak...tue pun 2 orang yang tendang...

masa dorang nak tendang pintu jamban tue, aku dah terpikir bukan2 dah...kalau la pintu tuh terbang kat muka aku, abis lah wang hantaran aku...muahahahahahaha

ok, tak ada kena mengena...

kesimpulannya, ko nak berak ke kencing ke, ko angkut la hp ko masuk jamban sekali...mana tahu kejadian nih berlaku pulak kat ko...kalau hp masuk jamban, boleh beli baru...tapi kalau ko dok tersekat 24 jam dalam toilet tuh camne??

wakakakakakaka!!


7 comments:

Adreena Garden said...

ngeh3... cian awk... actually kiter pun penah alami masa kat skola menengah... time peksa trial spm..

adoi.. mmg giler takot.. mase tu ade la budak tu tolong kuncikan dari luar sbb lock kt dlm rosak.. pastu ble lak die lupe n tinggalkan kiter sorang2.. hampeh..

siyes.. hp masuk jamban xpe.. tapi jgn r tekunci dlm toilet..

kalau r time tu sume org da nk blik n tak pasan kita terkunci... xkan nk bemalam dalam tandas.. ngee~ seram..

best cara awak cerita.. hehehe

ainkhurun... said...

klakar la ko nie jah..hehehhe..btul2,bwk je hp tue g mne2..tp jgn smpai t'cicir laksSs!

Chilabaey's Spot 2 said...

Aduhai Kojah... Kesiannye... Lain kali bawa tukul sekalilah selain dari HP.... :) Lain kali kena sentiasa berhati2... jangan terperangkap lagi...

rasp said...

adui la sis...kesian ada, lawak pun ada hehehehehe pengajaran sungguh!

eddie dewanaga said...

Jah... patut laa ada bau..!!!

hahahaha...

ct_nurmarlissaa said...

huahuahua....teringat kat peristiwa i terkunci gak dalam toilet..kat opis.....

kojah said...

dear nurul,
pestime tuh ain...pengalaman sungguh kan...ain pun dh penah rasa...xpe, learn form it!

dear ainkhurun,
hahaha klakar?aku rs nk nangis dh tuh...a'ah bwk je hp...klu msk jamban, beli baru...

dear ChiLaBaey's,
bwk tukul?kang ingt nk bunuh org lak...haha

dear rasp,
hahaha tuela, pengalaman berguna...

dear eddie,
wekkk mana ada...pakai perfume kt toilet la bro...

dear ct,
akak penah kne?so bape lama akak dlm toilet??

Page number