My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, November 09, 2009

Saga BLM vs MyVi??

yang mana lagikkk better??

alahaiii ko nih kojah...tak abis2 survey keto...belinya idok...haha

takpe2, akan muncul sinar kebahagiaan juaaaa...yang penting sabauuuu keyyyy...ate ko ingat beli kete tuh macam nak beli ikan?

ha aku yang paling penting minyak la...aku takut la pakai kete bukan main lagik tapi malas nak isi minyak...

aku liat ckit bab2 isi minyak nihhhhh...dulu kalau aku nak kuar je, aku kena tengok dulu minyak tang mana...kalau ckit, awasssss!aku akan charge penumpangnya...muahahahaha

so mana lagik saving bab2 minyak nie ek??viva tak leh beli dah...mOtip tak leh beli?

plizzzzzzz, help meeeeee...


10 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

dik...akak suggestkan MYVI..save minyak...selesa..tapi bonet kecik skit la...apa yang akak dengar saga tue body plastik..so sendiri maw ingat la..kualitinyer....:)...pilih la MYVI..:)

attyfir said...

blm ar..save minyak..atau sbb kty pakai blm.ekekekke..

CoOkiE MoNSter said...

pesal viva takleh beli???

e_ja said...

akak suka myv sport..bergaye sungguh..hehehe..

~ mizzAmy ~ said...

i've owned myvi for almost two years. so far, minyak untuk myvi sangat-sangat lah jimat. balik kelantan from KL pun just rm50. tuh pun depends on the way the driver drive lah.

kalau nak bandingkan dengan BML tuh i tak sure lah mana lagi jimat. tapi satu je expression orang bila masuk dalam myvi, "luas jugak myvi ni". ;)

eddie dewanaga said...

MyVi la Jah... ambik rona putih, baru la jodoh!



lalala... Chelsea menang lagi.

Nurmala Mazlan said...

Myvi!!!

sueanne said...

kojahhh..
mawi la..heheheh

Anonymous said...

ok pengalamn aku sendiri ..
baru2 ni aku dr jhr blk kl naik myvi,
isi minyk penuh rm 60.. bw speed 150
agak laju la kn? dah msk kl jln jem lagi tapi minyak still tak abeh,
bw balik sampai separuh melaka br isi minyak blk.. save kn???

kojah said...

dear purple,
baikk kak tp duwet xda...camno?haha

dear atty,
hikhikhik owh akak pki blm ek...

dear cookie,
adik aku dh dapat yang oiiii...jeles!

dear e_ja,
ada duwet semua jalannn kan kak...

dear shafie,
sy yg rupa bentuk kaler xpnting...yg pnting minyakkkk!

dear mizzamy,
woww!!dr kl qlate rm50?mmg jimat tol2 tuhhh...btw, tQ 4 da sharing sis =)

dear eddie,
bak duwettttttt =P

dear nurmala,
tamau sedekah kt sy ke kak?xcukup lg nk beli nie...hikhikhik

dear sueanne,
mawi tamau la kak...dh jadik milik org...nk yg single lagikk...hoho

dear nemo,
huiii mmg save betol2 la...yg nie buat aku nak amik myvi nieeeee...eh2, ko pki myvi eh?

Page number