My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, November 18, 2009

Marsha...

Marsha nie pun aku nampak pada hari yang sama aku jumpa awal ngan scha...tempat pun tempat yang sama cuma masa berlainan...hiks!

Aku rasa dia ngan teman special kottt...sebab dia pegang pelok bahu c mamat tuhh...tapi kalau salah, amponnn ye marsha...

Masa dalam butik nie aku dah panggil2 marsha tapi macam biasa la, i kena sound youuu!Aku punyala kejar2 nak amik gambar dia ngan laki tuh alih2 laki tue g menyorokkkk weh!

Dan sekali lagikk, tuan empunya takmo enterframe skalikk...maluuuu!hikhikhik sowyyyy =P

kojah: marsha, nak amik gambar bleh?
marsha: buleh sajeee...

kojah: terima kasih...
marsha: sama2...bye

not bad la marsha nie...senyum jerkkk =)

5 comments:

eya said...

rajin plak kojah tersrmpak ngn artis..jeles2

attyfir said...

wah jadik paparazzi ..dah kojah ..caiyork..kojah .

rasp said...

hari bersama artis ek...

Neeza.Areef said...

eleh kojahhh...malu2 lakkkss

kojah said...

dear eya,
klu g mid selalu terserempak...huhu

dear atty,
nmpknya mcm ari2 kena jadik paparazzi kak...

dear rasp,
hahaha cenggitu la nampaknya...

dear neezareef,
hikhikik malu2 kucing kak...

Page number