My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, November 24, 2009

Patutnya malam nie balik kampung...

owhhh kalau tak malam nie aku dah dengar bunyik cekkk cekk cekkk cekkkk...eh2, bunyik apa tuhhh?hahaha bunyik ketapi daaa...ke bunyik dia cam lain ek?

tapi sebab banjir, makcik aku g pulangkan balik tiket ketapi...sib baik la leh dapat balik 100%...kalau dapat 70% aje, mau aku redah jerk naik ketapi tuh...

hurmmm, petang2 tadik gak transport aku dah sampai...yuhuuuuu!! akak aku dah pos dari ganu sana...tapiiii adakah malas memasak akan kembali bermaharajela???yelaa, selama nih roh rajin masak sebab tak dok transport...kang dah ada transport, mula la buat2 tak nampak dapur...apakah?hahahaha

dannnnnnnnnnnnn...!!aku dah jadik makcikkkk!akak aku dapat baby boy kol 4.26 petang tadik...yahooooo!makcik sukeeeeee =)

ok, sekarang cepat wish...ngan hadiah sekali yeeee...kehkehkeh


11 comments:

db cooper said...

tahniahhhhh... adiah?? haha... wa bg adiah senyuman jela

[z@ck] said...

tahniah da jadi mak cik..
hehehe..

ko da start cuti sem da ek..

umminabilah said...

tahniah ye dik...dh dpt ank sedara baru...

imahgiro said...

congrats makcik kojah..

Dee said...

congrats kojah..mesti seronok dpt anak buah..hadiah fm dr penang je bole?

niesaHM said...

trimasss trimassss
nieszhm@gmail.com

niesaHM said...

trimasss trimassss
nieszhm@gmail.com

sueanne said...

congrates kojah..dah jadi makcik dah adik akk sorang..hehehe..

rasp said...

congrats makcik kojah :)
kalo i dah tak sabar nak jumpa tengok baby tu :)

adenium said...

congratesss!!

kojah said...

dear db cooper,
buleh2, senyuman beri pahala...

dear zack,
dh lama aku cuti yang oi...smpi bulan 1...

dear dee,
boleh je kak jnji adiah...hihi

dear niesaHM,
welcome

dear umminabilah,
thanx kak

dear imahgiro,
thanx kak

dear sueanne,
hihi thanx kak

dear adenium,
tq kak

dear rasp,
tq kak...mmg xsbr sgt2 nk jmp...

Page number