My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, November 17, 2009

Apabila abah mau berfacebook...

Mcd nie hanya selingan saje yeee...aku order Mcd nie pun sebab petang tuh ada fogging kat hostel aku, harusss la aku tak makan makanan2 yang terdedah ituee...auwwww!

Bubur nie tak tentu rasa dia kan...yang nie rasa sedappp plak...kesimpulannya ada yang sodappp, ada yang tak sodapppp...ke tekak aku yang rasa lain macam?

Burger tuh plak aku tak jadik makan...simpan buat overnight malam2...tapiii kan best kalau kfc pun ada delivery ek...bila nak ada yerk??sure aku rasa lagik meletops dari mcd...

Nih sebenarnya yang aku nak citer haaa...

abah: jah, macam mana nak buat facebook?
jah: hah, abah nak buat facebook buat apa?
abah: alahhh, tengok kawan2 abah...ada kawan abah tue g mekah, dia masuk gambar dia dalam facebook...budak2 opis abah pun ada cakap ngan abah, buat la facebook...
kojah: hahahaha tak payah la...facebook untuk orang2 muda jerk...
mom: ntah abah nie...buat amal ibadat lagik bagus...facebook tue dari yahudi tau...blablabla jah, facebook tue macam mana?
kojah: dapat jumpa kawan2 lama, tengok2 gambar, blablabla...

apakah??perlu ke aku ajar abah aku berfacebook?punyalaaaa kuat penangan facebook nie ek...sampai abah aku pun tau apa itu facebook...

masa zaman2 friendster, myspace, ape ke benda ntah lagikkk abah aku tak penah2 sebut lakkk...bila tang facebook nie, lajuuuu jerk...


8 comments:

[z@ck] said...

ajar je abah ko..kesian dia..teringin nk jadi IT savvy..

=)

N said...

standard la...nowadays zaman IT...most of my family niesa ada acc FB..and thru FB jugak la kami erat hubungan sesama kami... :)

Pocket said...

layat layan,
pasal pocket tahu memang ramai yg layan facebook biarpun dah senior.
sebab mencari kawan lama tu amat lah nostalgic nyer utk kami kami nih,

eh tak!! untuk mereka!!

Dee said...

bagilah jah..abah ko nk cari kwn2 lama balik tu..

rasp said...

wah bagus la abah u kojah...
up todate gitu :)
my aunty pun ada facebook tau hehehehehe

attyfir said...

nanti suh abah kojah add kty ye..

eddie dewanaga said...

Jah, nanti gua add dia jadik member gua, boleh??

kojah said...

dear sazzy,
kang tkt jadik lain plak kang...hahaha

dear niesaHM,
owhh bgs la cenggitu ek...

dear pocket,
hahahaha klu motip carik kwn2 lama xpe, tp klu dh motip ke lain?eh2, abah sy tak cmtuh laaa...

dear dee,
orait kak...sesekali dorg nk enjoy kan...

dear rasp,
hihihi

dear atty,
oraitt kak...hihi

dear eddie,
owhhh ini bro tarak bulehhh...kang pecah rahsia kang...muahahaha

Page number