My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, November 17, 2009

Alahaiii...lebai tol!

Punyala semangat aku bangun pagi arini nak g campus nyer pasal, alih2 ada je hal yang terjadikkk...

Mencikkkk!!

Aku kan nak anta kunci hostel kat campus...masa abah aku amik aku aritue, aku g letak kunci tue dalam dashboard kete...ingat bila2 nak amik la kan...skalik lupe trossss...adOyaiii, camne nak g anta kunci kalau kunci pun tak dok...

Mak aku lak kuar umah awal2 pagi arini...aku bangun tue mak aku dah g kejeeee...wuaaaaaaaaaa!!baru ingat nak berjimbaaa...

Tapi bila lak aku nak g campus nih?esok tak bulehhh...hari tuttt...wakakakaka lusa plak ada orang nak datang pasang almari umah aku...jawabnya macam ari jumaat la baru buleh aku g anta kunci...

Hurmmm sorry ye KakDee n da geng...terpaksa cancel last minute...sobsobsob!


5 comments:

Dee said...

xpe..lenkali amik simpan dulu sesiap baru set date ok..hahaha..

atty's said...

len kali jgn lupas tau ..

dakgilachoc said...

nak jimba2 nanti jgn lupa roger akak eh..roger je dlu...dpt join ke tak tu blkg kire..hekhekhek..

rasp said...

mcm2 halangan lah plak ek sis...
takpe next time plan baeeekkknye :)

kojah said...

dear dee,
ok kak...set!

dear atty,
tue la kak...asyik pelupe je skang...

dear dakgilachoc,
baik kak...tp akak join la eh...

dear rasp,
ok kak...kte plan baikkk punya...

Page number