My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, November 07, 2009

Lamb chop...

nyum nyum nyummmm!!kat mana lagi kalau bukan kat kg baruuuu...

aku macam nie la kalau makan steak2 nie aku lebih prefer lamb chop...ntahla napee...mayb sebab aku takut nanti kalau aku pilih chicken chop, aku akan dapat part ayam yang tak beshhh...

buleh cenggitu?haha


yang lain semua makan chicken chop, aku sorang sajork makan lamb chopp...


tapi kan selain HR steak ngan kedai makan nie kat area kg baru, ada kedai lain yang lagi sedap tak bab-bab western nie??


9 comments:

[z@ck] said...

kalau ak..
ak x ley p lamb chop..
konfirm rs menugal..

sueanne said...

teringat adik pernah ckp..

" ngah..nak makan chopstick "..

hehehe..lame dah tak mkn chicken chop..sedapnye kojahhh...

applemintlady said...

wahhh...
lm nya xmakan ciken chop..
lamb pun..

DilOt said...

ciken chop sedapla kojah...

kojah said...

dear zack,
menugal tu apo?

dear sueanne,
cepattt g mkn kak...hihi

dear applemintlady,
pat pat...g terjah...hihi

dear dilot,
mmg sedappp tp nape ntah sy nie pelik ckit dr org lain...huhu

redzstylo said...

hmmm....mmg terSEDAP ni...

Pepel BoNda AmaNi said...

cam best jerk..kedai kat na tue kojah..nanti leh akak try..

CoOkiE MoNSter said...

ermm...cam sedap je.tp aku lg suke chickenchop. kompem licinn punye..

kojah said...

dear redzstylo,
lg tersedap klu u banje kan...jom!!

dear purple,
kt kg baru kak...kedai dia blah kanan...alamak, apa ntah nama kedai dia...

dear cookie,
jom2!bila nk banje aku nie ecahhhhhh??

dear shafie,
lg sedap klu anda yg belanja =P

Page number