My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, November 06, 2009

Speech dayyy...

Aritue minggu2 terakhir blajar, aku kena buat speechhhh...eh2, bukan aku jerk tau...tapi semua budak2 kelas aku daaa...

agak2 aku buat speech pasal apa?

pasal BLOG hokeyyy...muahahahaha aku citer la kebaikan blogging nie...pastu aku tunjuk ckit2 blog aku...hikhikhik *ckit2 je aku tunjuk, malu nyahhh*

ntah apa aku membebel masa speech tue pun aku tak tahuuuu...tapi punyala aku menghafal bagai nak rakkk, alih2 blank tros bila aku dok diri kat depan tueeee...

sib baik aku pilih tajuk yang ada kena mengena ngan aku...kalau aku pilih tajuk ntah apa2 ntah, sure jadik kejung tros kat depan tuh...

kalau presentation biasa aku berani la ckit kena diri kat depan2 orang tapi kalau speech yang ala-ala formal tue, buat aku takotttttttt!


budak2 laki klas professional communication 1...

nie dorang yang sengih2 suro aku snap =P


dengan miss cheah yang super duper besttttttt!

miss cheah yang kiri sekali tueee...

hurm ciannn oh kat kawan aku yang dok depan aku tuhhh...masa sibuk2 kitorg tukar class sebab nak buat speech nie, duwet + hp dia ilanggg...aku pun nyaris2 nak tertinggal beg aku gakkk...aku terpikir satu je, kalau la camera aku yang ilang, wuaaaaaaaaaaaaaaaa menangis tak berlagu la aku!!

ceh, over lak ko kojah!


Kojah: sorry miss...i took ur picture just now...

Miss: ada ke?i tak perasan pun...hihi it's ok laaa...

Kojah: miss, nak amik gambar dengan miss...

Miss: boleh2...cepat cepatttt...

sebenarnya aku ada amik curik2 gambar miss masa dalam class...hihihihi aku ingatkan miss tue perasan...sebab tue aku say sorry bagai tuh...lagipun masa aku amik tue, kua flash marrrr...aku lupe nak off kan flash tueeee...huhu tapi sib baik miss tue pun ok jerk...

i likeeeeeee =)


2 comments:

rasp said...

time blajar,
akak rasa best je....
byk kenangan nanti ooooo :D

kojah said...

betol2 kak...klu xda pape yg berlaku xbest plak kn...nnti xda kenangan...hihi

Page number