My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, November 16, 2009

Awan Daniaaaaaaaaa...

Jap2 lagik nak tengok awan dania...owhhh, teruja lain macam plak...haha

Eh2, apa cerita awan dania musim nie ek?cube story mory kat aku ckittt...

Ohh salah sorang artis yang aku jumpa ari sabtu baru2 nie adalah scha ye...nie 2nd tyme aku jumpa dia...masa 1st dulu aku jumpa dia kat midvalley sorang2 sajork, kali nie berdua weiii...

Agak2 ngan cpe???

*alamakkk!ntah bila ntah aku nak upload gambar...tak ske la pakai computer niee...sabaq noooo...aku try tengok2 lappy tue dulu...



4 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

bestkan awan dania..akak pun suka tengok awan dania..bestttttt sangat..
wah jumpa dia lagi ke?? nan sapa?? xsabar nak kepoh nie..hehehe

Amiha Ayu said...

ko wat la review ek jah.. akak x penah tgk awan dania ni.. uhuhhuhu

ainkhurun... said...

scha ngn spe jah??? xsabau nk thu nie..ak pn tgk awan dania gk td! heheheh...

kojah said...

dear purple,
sy baru 1st tyme nk tgk utk musim nie...tue yg excited terlbh...dia ngan cpe?sabauuu kak...

dear ayu,
yeke akak xpenah tgk??

dear ain,
scha ngan jeng jeng jeng...sabauuuu

Page number