My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, November 25, 2009

Live dari pusat servis kereta...

Skang aku ngah curik line...haha gigih punya la gigih nak email pasal protected entry kat ko tau...sampai aku usung lappy aku ke sana ke mari...even dorang kata wireless dorang tak jadik tapi aku pedulik hapeee...aku bayar service ko mahal2 nih...hahaha ceh, bukan aku yang bayau pun =P

Hurmm patutnya pagi tadik aku dah terbang ke ganu...tapi flight full sesadooo...flight ke ganu plak ada kol 8 pagi n 8 malam sahaja...2-2 full...so nak tak nak kena g esok la ngan abah aku semua...ate arini abah aku ada important things kat opis dia...

Owhhh...semalam aku tido kol 5 pagi...khatam blog sorang blogger nie...sangattttttttt sangatttttttt besh!pastu mula la aku rasa yang blog aku nie sangat2 la cikai nyer blog...ngan cara dia dapat jodoh...fuhhhhhhhh!jeles aku wei...suami dia betul2 gentleman giler...macam citer novel ah tapi in reality beb...sampai aku rasa nanti aku nak baca lagik ayat2 ngorat dari suami dia...tapiii bukan ayat2 ngorat yang boleh wat pompuan menyampah tuh...macam hye, awak buat apa tue?saya ganggu awak tak?yang nie confirm2 la ko ganggu aku...ko nih cape?aku kenal ko kah?wahhh, tetibe!~tapi suami dia lain...kasik ayat2 yang tros kasik ko ada heart feeling tros...hahaha ohhh, jangan tanya aku blog hapeee...aku kedekut takmo gtau =P

Sebenarnya aku ada banyak entry dok dalam draft...tapi sebab baca blog dia, tros aku rasa down nak taip2 entry...bulehh?hahaha tag pun aku dah buat separuh...tinggal ckit je lagik...sabau ye kak...carik2 gambar masa kecik2 tuh makan masa ckit...tapi saya yakin saya akan buat tag yang terbaik...

tungguuuuuuu...*ntah bila ntah tunggu tuh, sebab sok aku nak g ganu*


6 comments:

chentaMAYA said...

wah~
blog sape weh?
aq nak tgk n bace gak~!

[z@ck] said...

blog org kahwin sll rating tinggi..
org single macam ak ni rating tak nak tinggi plak ek..aahhhahaaaa

rasp said...

pergghhhh mesti best tul blog org tu ...
siap u leh khatam tu...
tapi tu la, setengah org mmg pandai karang mengarang nie...
i fail big time :D

sueanne said...

heheh..nanti dh buat..inform akk ehh..hehhe

Unknown said...

blog sape tu kojah? akak nak bace jugak hihi

kojah said...

dear chentamaya,
email me please...

dear zack,
ada jerk blog xkawen pemes...hang pn pemes gak pe...

dear sueanne,
orait kak...

dear rasp,
tau xpe kak...semua manusia berbeza...klu sama, semua wat ayat sama jerk...haha

dear jivebumz,
misteri di nusantara...email sy la kak...

Page number