My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, November 24, 2009

Wendy's...

memang aritu ada plan nak jumpa akak nih tapi sebab ari yang aku plan tuh aku nyanyukkk plak...so extend ke hari ini...


jadiknya yang datang hanya kakDee seorang...sobsobsob~

tapi takpe2...next tyme kita roger2 ye kakak...lagipun aku nie plan last minute sangat...huhu


kakdee: korang nak makan mana?
kojah: mana2 je la kak...sy xkisah

kakdee: kedai mamak?wendy?

kojah: mana2 pun bulehhh...

kakdee: mana kojah?akak pun xtau...

kojah: hahahaha wendy je la kak...


hahaha aku memang fail bab2 pilih tempat makan nih...sebab perot aku akan menerima seadanya...uhuks!

hurmmm kakdee nie memang besttt...asyik bercerita sajer...lagik2 apa yang diceritakan itu dapat beri pengajaran kat aku...hihihi i likeeeee~


hari jumaat cenggini la rupanyaaaa...

ramai kan orang2 seremban yang bekerja di kuala lumpur??yeah yeahhh, mari kita sahut kata-kata Menteri Besar Negeri Sembilan ituuu...'beli rumah di seremban, keje di kl'...


korang perasan tak ada mural kat dinding kat longkang2 nih...kalau korang naik train (apa ke benda ntah nama train tuh) pasti korang akan melihatnyaaaaaa...

cantikkkkkkkk bukan?aku sukeeeeeeeeee!!tapi sayang la sebab dorang lukis separuh jerk...apa kata lukis sampai abis dinding2 kat longkang tuhhh...

baru menyerlahhhhhhhh!~


5 comments:

Dee said...

kojah..akak x upload lg citer kita jumpa tu..bz giler ni..

Pepel BoNda AmaNi said...

dah lama xberatur naik bus ke seremban cam nie...

Db Cooper said...

wahh...xpe, nanti wa smbung conteng2

sueanne said...

mak aiii..ramainye org beratur blk soromban..klu akk tgh que tue mesti pitam gedebuk..hihihi

kojah said...

dear dee,
ok, nnti akak upload eh

dear db cooper,
bagus anak mak nih...haha

dear purple,
kenangan kan kak...

dear suenne,
haha xpe2, akak pitam nnti ada org angkat...

Page number