My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, November 23, 2009

Durian pancake...

durian pancake?korang penah makan tak??aku sebenarnya masa dok ralit2 blog walking aritue ternampak la sal durian pancake nih kat blog akak nieee...

masa tengok2 tuh memang terliur betul la aku nak makan...nasibbb je tak dok transport...kalau adoo, memang zasss aku g terjah midvalley terossss!hahaha


yummy yummy!!isi dia sangatlaaaaaaa lembut dan gebu...apakah??dalam dia of course ada isi durian ngan cream putihhh...

kojah: dia buat dari apa nie?
lady: dari durian pastu kulit dia dari kulit popia tueee...
kojah: owhhhh...


satu packet ada 6 ketol RM10...mahal kan?

owhhh memang sesat barat la aku nak carik tempat jual nih...dia kat lorong depan kfc tue tauuuu...menghala ke gardens kalau tak silap aku...dekat2 ngan belanga restaurant...pastu janganla ko menonong je tengok2 dalam restaurant plakkk...sebab dia jual ala-ala gerai tengah2 jalan tuhhh...

paham dok??


yang nie mango puding...biasa2 sajork...rm4...

aduhhh, teringat2 plak nak makan durian pancake nihhh...pe lagik u ols, g la tryyyyyyy!~


6 comments:

chentaMAYA said...

gile2!
nakkk~

durian ohhhh~
gebu siot!

eddie dewanaga said...

gua tak makan durian ah.. aiseh !!

CoOkiE MoNSter said...

mak aihhh...tergoda lak aku tgok pencake durian tuh. cam sodappppp je. harusss kna terjah nh.

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

ouh..my feveret ever..evrytime pi MV msti rembat doyan penkek 1 dozen.. mmg sodappp giloss..tgh taip neh pun rs cam nk meleleh air liur.. wakaka..

kojah said...

dear chenta,
cpt dapatkan...pasti berpuas ati...hihi

dear eddie,
pe nie bro??semua tak makan...tak chill ar camnih...hoho

dear cookie,
terjah tau ecah...mmg sedappppppp + gebussssss!!

dear nazrin,
owhh akak dh try ek...sy nie br 1st tyme mkn...huhu

catz said...

wah sedapnya...harus carik ni...looks so yummy lah kojah..
selamat menyambut aidil adha.
:)

catz

Page number