My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, November 29, 2009

Posto dan juga kereta itu...

nie kali kedua aku beli baju online dan setakat ini aku sangat2 berpuas hati ngan mutu perkhidmatannya...ewahhh!eh, serius nih puas ati...arini aku bank in duwet, esok zass tros ada depan umah aku...i likeee =)

hurmmm bila baju nie aku nak pakai ek?tunggu la aku cuti2 mesia nanti...ehehehe sabau naa kat those yang aku hold dulu hadiah contest header aku arituhh...

adooo cuma lambekkk ckit...


aku jelesssssss!dulu jeles maghaikkk memang mencanak2 tol la...tapi disebabkan janji, kena la kurangkan ckit tahap kejelesan aku tuh...muahahaha janji apeee?jeng jeng jeng!!

mom: semua jeles adik mat dapat kete...kecuali abang gie jerk...
kojah: jah pun sama ke?
mom: sama je...2x5...
kojah: hahaha


lalalala abang aku confirm la tak jeles...ater dia dah ada planning lain dah...macam jah tak tahuuuu...

*update baby: anak buah aku kena tahan kat spital skang...kena kuning...doakan yang ok2 saje ye...n aku still kat ganu lagik...


4 comments:

Amiha Ayu said...

semoga anak buah awak cepat sembuh.. amiinn..

LaDies 09 said...

ni kak kasek anak buah akak minum susu kambing or lembu..ataupun carik dkt kedai cina mintak gincu..aa lbh kurang mcm tu la munyinya...insyaAllah blh sehat sbb ade kenalan ayah saye anak dia pun penah kena mcm gitu..bru jep sembuh...

LaDies 09 said...

ni kak kasek anak buah akak minum susu kambing or lembu..ataupun carik dkt kedai cina mintak gincu..aa lbh kurang mcm tu la munyinya...insyaAllah blh sehat sbb ade kenalan ayah saye anak dia pun penah kena mcm gitu..bru jep sembuh...

kojah said...

dear ayu,
thanx kak =)

dear ladies 09,
thanx so much kak =)

Page number