My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 
Showing posts with label shopping online. Show all posts
Showing posts with label shopping online. Show all posts

Sunday, April 25, 2010

Shopping online...

nie umpama bulan jatuh ke riba...hahaha eceh, kalau orang belanja buleh la cakap camtuh kan...nih boli pakai duwet sendiri...sob sob sob~

hurmmm aku tak plan pun nak shopping2 nih...tapi bila aku masuk fb sepet, aku ternampak ada orang tag baju nie kat wall dia...teros aku macam wahhh cantik jugak kan!

apa lagikkkk...aku terjah la tuan penjual baju tuh...survey2 apa yang patut...haaaaa korang kena survey2 jugak tau...baca testimonial customers...mana la tahu kena tipu ke apa kan =P

bila dah check2 semua ok, teros aku mengorderrrrr...tapi amik masa la jugak nak sampai umah aku...aku lagik suka kalau arini aku bayar, esok zassss teros sampai...wah berangan anak raja pulak aku nih...muahahahahahaha!!

ampunnnn yana ;)

baju yang aku borong nie lebih kurang macam baju nie...tapi baju tuh lagik cekik darah la wei...

eee, tak sabar dah nie nak g tempat cejukkkkkkk...yuhuuuuuuuuuuu!


haaaa dapat fridge magnet nie baru betol umpama bulan jatuh ke riba...bukan takat fridge magnet, dapat nasik ayam yang bertambah2 aku makan...hikhikhik

tapi gambar nasik ayam tuh tak dok la...aku jadik malas nak bergambar...


Sunday, November 29, 2009

Posto dan juga kereta itu...

nie kali kedua aku beli baju online dan setakat ini aku sangat2 berpuas hati ngan mutu perkhidmatannya...ewahhh!eh, serius nih puas ati...arini aku bank in duwet, esok zass tros ada depan umah aku...i likeee =)

hurmmm bila baju nie aku nak pakai ek?tunggu la aku cuti2 mesia nanti...ehehehe sabau naa kat those yang aku hold dulu hadiah contest header aku arituhh...

adooo cuma lambekkk ckit...


aku jelesssssss!dulu jeles maghaikkk memang mencanak2 tol la...tapi disebabkan janji, kena la kurangkan ckit tahap kejelesan aku tuh...muahahaha janji apeee?jeng jeng jeng!!

mom: semua jeles adik mat dapat kete...kecuali abang gie jerk...
kojah: jah pun sama ke?
mom: sama je...2x5...
kojah: hahaha


lalalala abang aku confirm la tak jeles...ater dia dah ada planning lain dah...macam jah tak tahuuuu...

*update baby: anak buah aku kena tahan kat spital skang...kena kuning...doakan yang ok2 saje ye...n aku still kat ganu lagik...


Saturday, November 21, 2009

Ada hak orang, ada hak kojah...

posto posto shopping online...

mom: nie beli apa lagik?
kojah: beli tuttt ngan tuttt...
mom: mana mak nak tengok...best tak?
kojah: mestila besttt...mak nak ke?
mom: mak taknak la...mak dah ada banyak dah...ha, ati2 beli online nie...kadang2 ada yang tipu jual dadah semua2 tuh...
kojah: hahahahaha mak nih ape merepek sampai dadah plak nih!

grrrr~


ada 2 barang...satu hak aku, satu hak orang kotttt...hihihihi

btw, thanx so much ye kak...pasnie kalau saya beli lagik, akak kena bagi discount tau...kehkehkeh


gift dari cousin aku tercintaaaa...muahahahaha

tapi ampunnnn ye Dah...fridge magnet sabah jah dah banyak...so jah bagi kat orang lain la yeee...lalalalala


Wednesday, June 24, 2009

Beli baju online...

first tyme rasanya aku beli brg melalui online nie...aku bukannya pe...risau gak kot2 brg aku tak sampai ke, hilang ke, koyak ke, nayaaaaaaaaa jerk...huhu
















tapi yang nie mmg terbaikkk...arini aku order, esok aku bank in duwet, lusa tros dpt baju aku...walaweiiii terbaekkkk!!~

















tadaaaaaaaa...tak sabar aku nak pakai g holiday nanti...hiks!




Page number